Jakke

Mrs. Lynch

Heldig mamma!
Juli13-jentene
Har/skal de små ha høst/vinterjakke? Evt. hvilken?

Vi har foreløpig bare ull.

Sendt fra mobilen min ♥

Her har d først nå blitt høst så vi har ikke brukt yttertøy ennå.. bare en joggedress e.l over strømpebukse og boddy. . Men har en tynn fleesdress som nok kommer til å bli flittig brukt nå.. er som regel bare inn og ut av bilen så vil ikke ha på for mye.. i vogna har han nok bare den dressen og dyna...

♥Nydelig prins 14/7-13♥

Bruker foreløpig strikket jakke. I går brukte jeg en tynn fleece-pose i vognen, med dynen oppå.

Har kun 1 marius genser som vil passe han best fom rundt 6 mnd. Men tenker at jeg tar den i bruk litt tidligere.
Ellers har vi bare ull og fleecedress enda.

Vi har masse hjemmestrikka greier som passer framover, og et fullt Tom og Trine- sett.

Her går det mest i ull og fleece. Spes når vi skal ut på tur. Når vi bare ska inn og ut av bil har jeg litt lyst å kjøpe denne :)
image.jpg

Syns den var så søt :)

Veldig søt :)
Jeg fant forresten en tynn Reflex kjeledress etter eldstemann i boden.

Sendt fra mobilen min ♥

Vi bruker en ulldress fra lille lam som vi har over klærne med dyna i vogna. Tidligere brukte vi en tynnere heldress fra miniature. Til vinteren har vi også arvet en dundress som sikkert blir mye brukt i bilen:)

Jeg bruker en tynn Reima fleecedress på Hermine i bilen og vogna nå. Den er i 56, men veldig stor i størrelsen, så den passer en stund til. Når hun vonser ut av den har vi en litt tykkere vattert dress i 68.

Vi kommer til å bruke strikkasett og strikkadress som vi er så heldig å fått mye av! med første brukte vi bare dress og fleece Å gjør Nok det nå også:)

Back
Topp