Jakke

*MaRgArItA*

Forumet er livet
Det er så mye snakk om vår jakker på generell så jeg lurer på: Hvilken jakke bruker dere nå og til våren??

Ingen jakker som er fine når man er gravid jo[:'(]

Den jeg har får jeg så¨vidt igjen nå og ser liksom sprengt ut i den[8D][:)]

Eg har to poncho fra gammelt av som går til nøden, ellers så går det i bergans eller åpne jakker. Får bergansen igjen enda en stund[:D]

Jeg får ennå lukket igjen stormberg jakka mi, så den er flittig brukt nå om dagen. Blir ikke å investere i en jakke som passer senere, da får jeg gå med jakka åpen eller låne av noen som er større enn meg[8D]

ORIGINAL: Vugge

Akkurat nå går det i strikkejakker og cardigans.. [8|]
Har ikke no jakke jeg kan bruke, og tror ikke det blir no nytt kjøp heller. Venter heller til høsten  [;)]

Akkurat det samme her [:D]

Har fått en parkas av mamma som jeg tipper kommer til å passe hele sommern, ellers går jeg i skinnjakka mi som det med nød går ann å lukke enda (eller... det gikk forrige uke... det betyr ikke nødvendigvis at det går nå lenger[8D]) men har den åpen, for å ha den igjen føltes en smule beklemt... Ellers passer Hägløfsjakka enda, sånn der allværsjakke. Våren og sommern kom i grevens tid kan man si, ullkåpa begynte å se passelig sprengt ut!

Jeg går rundt i Hely Hansen jakka mi som jeg kjøpte i høst. Den funker enn så lene, så håper jeg at varmen kommer snart slik at det holder med cardigans osv[:)]

ORIGINAL: Grimera

Jeg får ennå lukket igjen stormberg jakka mi, så den er flittig brukt nå om dagen. Blir ikke å investere i en jakke som passer senere, da får jeg gå med jakka åpen eller låne av noen som er større enn meg[8D]

Bruker fortsatt vinterjakken min. Den er til alt overmål innsvinget i livet, og går igjen med et nødskrik. Legger den bort om et par uker tenker jeg. Men det er fortsatt så kaldt om morgenen at det er godt å ha den.
Etter det blir det åpne jakker, eller en av mannen min sine som jeg kan kneppe. Jeg kjøper ikke ny jakke til bruk i et par mnd. Midt på sommeren trenger man jo normalt ikke jakke.
Kjøper heller jakke til høsten og koser meg med noe nytt da.

Har en vid strikkejakke som jeg bruker eller bruker sambo sin... Blir ikke noe ny jakke her til våren...

Jeg har en Bergans som passer litt enda... men kanskje bare en uke til eller noe.. Så da skal jeg finne frem en gammel allværsjakke som er litt stor. Ellers blir det åpne jakker frem til fødsel![:)]

Her blir det åpne jakker fremover.. Ingen som passer lengre..[:-] Godt det begynner å bli vår her. [8D]

Jeg har og akkurat innsett at min allværsjakke kanskje ikke går igjen om noen uker.. Så jeg tenkte jeg skulle bestille meg jakke. Har funnet et par på nettet som jeg likte godt. Er litt usikker på hvem jeg skal velge - trenchcoaten eller den med hette.. Her på jæren er man avhengig av ei jakke som man kan kneppe igjen.. Og jeg syns det er leeenge til sommern enda..

Her er link: http://nameit.bestsellershop.com/DK/mama--licious/udetoj/11/185601

Parkas fra h og m :)

Om det ikke regner så bruker jeg min egen jakke, men har den åpen. Ellers så låner jeg bergans jakka til sambo[:)] Gidder ikke å kjøpe noe ny jakke..

Jeg bruker også cardigans og strikkejakker.. Og tykke hettegensere[;)]

Back
Topp