Jakke til 4 åring..

minesotesma

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Maiblomstene 2016
Hvilken vinterjakke har dere til deres barn? ser at jakken til gutten min har blitt for kort.. ser de har noe tilbud på h&m men er disse jakkene varme og gode , erfaringer ? noen som vett om noen andre gode tilbud ? da jeg ikke har allverdens med jakkebudsjett akuratt nå :P

Hvilken vinterjakke har dere til deres barn? ser at jakken til gutten min har blitt for kort.. ser de har noe tilbud på h&m men er disse jakkene varme og gode , erfaringer ? noen som vett om noen andre gode tilbud ? da jeg ikke har allverdens med jakkebudsjett akuratt nå :P
Husk at det er black friday til fredag. Da finner du stort sett gode tilbud i alle butikker. Følg med på senter og butikker i nærheten av deg.

Har ikke gutt men har prøvd mye forskjellig til min datter og slik min erfaring er så er det bortkastet å kjøpr disse parkasene/jakkene fra cubus/h&m de er ikke varme nok og heller ikke gode når det er litt fuktig. Vi har som regelminvestert i en skikkelig dunjakke fra stormberg eller didrikson, veldig fornøyde med de :) i år har frøkna fått dunkåpe fra name it den er råfin og veldig varm og god :) ikke kosta den mye heller :) vet stormberg og didrikson har black friday salg på nettsidene sine snart :)

Har ikke gutt men har prøvd mye forskjellig til min datter og slik min erfaring er så er det bortkastet å kjøpr disse parkasene/jakkene fra cubus/h&m de er ikke varme nok og heller ikke gode når det er litt fuktig. Vi har som regelminvestert i en skikkelig dunjakke fra stormberg eller didrikson, veldig fornøyde med de :) i år har frøkna fått dunkåpe fra name it den er råfin og veldig varm og god :) ikke kosta den mye heller :) vet stormberg og didrikson har black friday salg på nettsidene sine snart :)
må følge med på sidene deres da :D Guttungen har hatt parkas fra Cubus før veldig fin da , men han hadde den i 86 så er jo et annet behov nå .. han sitter jo ikke i vogna med en varm dunpose i tilegg lengre :P nå har han hatt en arvet parkas fra Lindex, veldig lik den fra Cubus ..syntes ikke at den har vært så varm at det gjør noe da.. men har jo hørt rykter om at Cubus skal ha 50 % på alt yttertøy til fredag.. vet jo at de har fått en nyttmerke playtec eller noe lignende? noen som har testet det ut ?? =)

Hvis han skulle ha velgt selv ville han btw hatt den spiderman jakken de selger på h&m som vi har gått forbi noen ganger :p men de koster jo 500kr så er jo ikke noe billigere en andre steder som har litt mer Kjente merker.... så om vannet går rett gjennom og ikke holder barnet varmt så er det jo ikke vits P

Vi kjøpte dunjakke på Cubus og den er kjempegod og varm. Men laaaangt ifra vanntett...
Han har jakke fra Vossatassar som er ganske lang. God og varm og tåler en del vann før den blir våt. Koster egentlig 899kr, men kjøpte den i Sverige på tilbud til 400kt :)

Han har en puma jakke og en til fra Hust & Claire. Han får en jakke fra O'neill til jul.

Jollyroom har startet Black friday salg allerede. Kanskje de har noe :)

6åringen har en fra Hummel, en ReimaTec og en dunjakke fra Skogstad.

4åringen har dunjakke fra Bergans og en fra ReimaTec.

2åringen har Miniature og Molo.
Om jakker fra H&M er gode nok syns jeg kommer an på hvor man bor og hvor gammelt barnet er.

Jakkene i merket kaxs proxtec fra kappahl er iallefall god :-D
Vannsøyle på 10 000 og tykk og god.

Ikke så innmari dyr heller

7 åringen har reima.
3 åringen har raccoon.

Husk black friday til fredag - Mange har tjuvstartet salget allerede. ☺

Back
Topp