jakke og støvla

sjukesøster

Forumet er livet
Snuskedusken min treng sej ei vind og vanntett jakke med pittelitt meir tjukkelse enn ei soft shell jakke. He prøvd oss på sommer-vår jakkene her heime, men her e de iskaldt å regna+blæs konstant. Nøken so he tips? stormberg, skogstad??
Å so treng han sej støvla. Han he krabba rundt i lånestøvla i bhg ei vekes tid no. Nokre støvla som e god? han går ikkje sjølv enda, bare når han held sej til ting eller menneske ;) tenkte på nokre som e lette på foten :)

En sånn tykk jakke...kan det være gøy?? Hva med en tykk genser og en sånn tynn regnjakke? Nei, jeg vet ikke, men blir det for tykt blir dem jo ikke akkurat fornøyde, disse små.

Nei, ikkje vinterjakke tjukkelse :) bare litt tjukkare enn soft shell..tenke på slik allværs jakke :)

Både Skogstad og Stormberg er fine merker. Har begge merkene til ungene og er kjempefornøyd :)

Har Viking støvler til begge og er superfornøyd :D

Har skogstad og er kjempe fornøyd. Den er litt tjukk, men ikke foret og den er myk og god å ha på :)

Viking, Tretorn og Kavat er vel gode alternativer i den store jungelen der ute mtp. støvler. Vi har ikke kommet så langt enda.

Takk for tips, ha mej ei runde å kjike og ikkje minst prøve på na :)

Kan ikke se svarene her, men det kan jeg kanskje når jeg har skrevet noe..

Når det gjelder støvler har jeg ikke så mye å bidra med. Synes de fleste støvler er ganske like, men noen er jo mykere enn andre da. Det kan være greit for han som ikke går enda.

På jakkefronten har jeg svært god erfaring med Skogstad sine barneprodukter. De er værbestandige og slitesterke. Kan sikkert bestilles på nett om de ikke har et godt utvalg der du bor. Skogstad er stor i størrelsen.

Vi har skogstad jakke(den er litt stor ennå så regner med vi bruker den til høsten) også har vi tretorn støvler :) 

Takk for svar :)

Nå har snuppa Skogstad jakke, men Norheim og Bergans har også gode jakker.
Viking støvler har hun, gode og lette på foten.

Back
Topp