Jajaja

1rosa+1til?

Elsker forumet
Jajaja... Blæææææ[:'(] Da har jeg kastet opp og vært kvalm siden kl 2.3o i natt... og er fortsatt like kvalm... Alt som kommer inn, kommer ut.. Ikke noe morro i det hele tatt[:'(]

æsja! har du prøvd tørre, salte kjeks? Saltet binder maten og fuktighet. Husk å drikke masse! Ingefær øl kan være bra;)
God bedring!

Uff... SKla kjøpe meg ritzh eller ha det heter etter på... og kansje noen marie kjeks hehe... håper det hjelper...
er sååå sår i halsen[:(] Gjør super vondt å drikke noe eller spise[:'(]

Juhuuuuuuu[:D] Ikke for at du er kvalm, men for et godt tegn[:D] Du er bare så gravid[:D] Men ja, uff, kjenner til følelsen så prøv og spis noen salte kjeks. Jeg hadde også dilla på iste når jeg var skikkelig kvalm sist gang. Og kanskje tørre kjeks med lite smak i. Du får prøve deg frem:)

jeg har fått en liten dille jeg oxo hehe... Helt gal etter capri-sonne

Er det de der myke juice kartongene?:) Litt dårlig til å forklare:) Tenker på de som er sånn poseaktige?:) Åååå, nå fikk jeg lyst på juice:) Har vært uggen hele dagen:)

Uff da...Det er ikke særlig i det hele tatt...

Håper det gir seg snart...Og at du slipper å bli enda mer dårlig...

Håper det ikke varer så lenge.. men samtidig godt tegn på svangerskapet da[:)]

Får håpe du klarer å få i deg noe etterhvert.. det er fælt å være kvalm[&:]

har fått i meg de to siste måltidene uten å kaste opp... Og det er deilig...

Ja er de jeg mener... De er sååå super gode hehe....

Ikke noe moro nei - god bedring!!

Off trasig! skjønner åssen du har det, spesielt idag...er kvalmere enn værste bakrusen ever idag..brekker meg mest men kasta opp og[:'(]

sånne ritz-kjeks hjelper ganske bra på meg, ihvertfall demper d kvalmen ei liiiita stund. Man blir jo helt hemma av kvalmen, ligger som et foster på såfaen, haha[:D]

god bedring til du!!

Takk det samme <3 kjøpt meg marie kjeks og ritz i dag jeg oxo hehe

Jeg var hos legen her om dagen og han kunne tipse meg om noen piller som får kjøpt på apoteket uten resept. De heter Postafen og hjelper mot kvalme (og tørr hoste). Og kan tas av gravide [:D]

hummm... De må jeg prøve hehe...

ORIGINAL: turteldue

nadja mor sov myyyye...
det hjelper trust me...

Jeg sover jo snart rundt her jeg hehe... sover jo 12 timer hver natt hehe og kansje en liten dupp på sofaen i løpet av dagen hehe

Back
Topp