Jajaj da var det over for denne gang, jobb

jentungen79

Glad i forumet
igjen på mandag, med blandede følelser vel og merke..... Mini er da 7 mnd, og jeg skal ut i 100 % turnus. Ser for meg at amming går adundas noe som er skikkelig trist...... Jeg jobbet så mye med å få det til denne gangen.... 

Veit at han kommer til å ha det supert med pappaen og jeg unner han virkelig 12 uker, men syns ikke det er riktig at jeg må jobbe og være vekke 8 timer pr dag..... Han er enda så liten.... 

Dagens utblåsning....

Skjønner deg godt! Men du har vel mer permisjon igjen eller siden han bare er 7 måneder? Du har jo rett til ammefri hvis det lar seg gjøre. Det går nok bra, men jeg vet hvordan det føles å grue seg til å starte på jobb igjen fordi man ikke vil dra fra den lille som er hjemme...

Oj, det var tidlig igang. Det hadde ikke jeg greid. Min permisjon er slutt siste uka i september, så har jeg søkt permisjon u/lønn ut året. Jeg syntes tida går alt for fort, og er så redd for å gå glipp av noe. Dette er siste babyen min (mest sannsynlig) og jeg kjenner at jeg må få med meg mest mulig mens jeg har sjansen:)) Men vi mennesker er jo forskjellige og jeg syntes du er tøff som har valgt å starte i jobb allerede. Lykke til, heldigvis nærmer det seg jo ferie og fri emoticon

Gutten min er akkurat blitt 7 mnd og permisjonen er over 25 juni, så permisjon med 100 % lønn varer bare til barnet er rett over 7 mnd (3 uker er jo før fødsel). Jeg skal ta ut hele ferien min sammenhengende og begynner derfor på jobb 1 august. Da skal pappaen ha perm. Etter det blir det nok en periode med ulønnet perm på meg siden vi ikke ha fått barnehageplass, men håper vi slipper å vente helt til august neste år. Vi har rett og slett ikke råd. Har satt av det vi kan av penger og får bare håpe det strekker til.

100 % dekning så er ikke permisjonen lenger enn 7 mnd nei  Heia Lysbakken..... Idiot

Jeg ser fram til å komme meg i gang igjen, men det er ikke før i august, da. Kjeder meg sååå her hjemme for tiden. Er dritt lei av at det eneste jeg gjør utenom babyen er husarbid, litt trening og slikt. Har ikke så mange venner i byen lenger pga alle har flyttet, så er lite sosial også.
Selv om jeg hadde grudd meg i forhold til amming og hvordan faren ville taklet det så tidlig, så hadde jeg nok trivdes med å gå ut i jogg/skole igjen. Men her er det altså sommerferie først. Gleder meg til å komme meg ut av babyboblen.. =)

jeg og samboeren skal ta ferie nesten hele juli, dermed starter jeg å jobbe siste helgen på juli og hele august. (pga jobben trenger meg og jeg har lyst å tilbake på jobb fortest mulig for å få inn cash) har jo lån og utgifter jeg også å betale! Så er jeg tilbake til min turnus i september da samboeren begynner sin permisjon. det blir både godt og litt fælt...jeg jobber heldigvis ikke mer enn 70% fast turnus. så føler jeg får litt tid hjemme også :)

Ulønnet perm tenkte jeg også å ha,men jeg klarer det ikke,har satt av penger og har sånn at jeg klarer meg. men jeg vil gjerne tjene mer til livets opphold :-p Jeg har så mye planer...

snuppeline har fått barnehageplass fra september - men vi vil ikke starte å bruke den før vi trenger den forhåpentligvis ikke før hun er 1 år :)

Back
Topp