jaja

???????ehhh

vet ikke helt hva svar du er ute etter her, men nei, voldekt er ikke greit uansett, terskelen for hva som defineres som voldtekt, må du nesten føle på selv.

det kan vel egentlig ikke kalles voldtekt når det skjer med mannen sin..synes jeg

Haha.. Får inderlig håpe at ingen gidder å ta denne seriøst..
Dette blir for dumt altså..

jiiiizezzzz[8|]

voldtekt er IKKE greit uansett!
men om det er av sin egen mann og du syns det er godt etterhvert så kan det ikke kalles voldtekt.
virker som det er litt missforstått fra din side?

syns igrunn dette var et meget rart innlegg, men det er baremeg da[:)]

Om det er en enighet, og en lek, så whatever floats your boat... Men om det er ett NEI som ikke blir respektert, og spesielt om det NEI'et har en grunn (og ikke bare man sier nei fordi man ikke gidder, for man KAN jo komme i humør til det om en bare starter), så er det ett overgrep.

Nei, det vil jeg si at det ikke er.
Det er nok vanskelig å vite hvor grensa går, fordi som du sier, så blir det vel godt etterhvert, iallefall for de fleste, og man har jo sex med vedkommende til vanlig.

Men vil man seriøst være sammen med noen som bare tar seg til rette når man ikke vil? Voldtekt er en av de værste måtene man kan nedverdige et menneske på, og sex skal være intimt og kjærlig og i det hele tatt, man skal være med på det begge to!

En ting er å presse på til den andre gir etter/får litt lyst likevel, men å bare ta seg til rette og faktisk ha sex med noen som enda ikke har gitt sitt samtykke, det er voldtekt enten man er sammen eller ikke, og enten man syntes det er godt eller ikke.

voldtar han deg eller har dere sex uten at du er kåt??? og nei VOLDTEKR er IKKE greit overhode!!!

ORIGINAL: Almyrida81

Haha.. Får inderlig håpe at ingen gidder å ta denne seriøst..
Dette blir for dumt altså..

Voldtekt er helt uakseptabelt uansett hvem som utfører den...[:@][:@][:@]

Hahahaha! Nei voldtekt er ikke greit, uansett hvem som voldtar.
Det er forskjell på at du og typen har sex uten at du i utgangspunktet ikke har lyst og det at han voldtar deg.

Nei!!!! Har heldigvis en kjæreste som ALDRI har gjort noe slik mot meg!

ORIGINAL: Leeah

ORIGINAL: krystall

Voldtekt er ikke akseptert under noen omstendigheter spør du meg!!!
[:@][:@][:@][:@]

Enig!

Hve stemte JA???????? [:-][&:]

Mitt beste gjett er trådstarter [8D]

[:'(] je blir dårlig..

je levde selv i ett forhold for noen år siden hvor je ble mishandlet og voldtatt av typen gang på gang... og vil påstå at det er det samme om ikke værre enn å bli voldtatt av en fremmed! den du er sammen med skal du ikke være redd og sex SKAL  være frivillig uansett..  det er jo ikke meningen at den du er sammen med skal tvinge seg på deg og ikke stoppe uansett hvor mye du griner og ber om at han ikke skal fortsette eller!? [:@]

det du beskriver i ditt forhold er ikke voldtekt så lenge du liker det.. sorry, men ja, je blir skikkelig provosert av det du mener er rett og galt.. voldtekt er voldtekt uansett hvem som gjør det..

Eh.....NEI. Det er aldri greit å voldta noen, kjæreste eller ikke kjæreste. Vi snakker om en straffbar handling her, som ikke skal aksepteres under noe omstendigheter. Jeg hadde kastet sambo på trynet ut hvis han gjorde det mot meg.

Syns det er respektløst av kjæresten din å opptre på den måten når du har blitt voldtatt av en fremmed tidligere. Men virker jo som du liker det, og hvis typen din merker at du finner deg i det så kommer han jo heller ikke til å slutte.

Får jeg spørre, mener du dette seriøst?

Syke syke syyyyke folk......

ORIGINAL: Anony

det kan vel egentlig ikke kalles voldtekt når det skjer med mannen sin..synes jeg

Er du tilbakestående?
Når det finnes folk med den holdninga der, er det ikke rart jenter blir voldtatt!![:@][:@]
Fysj, jeg blir helt kvalm av deg[:'(]

Back
Topp