Jaja

Latterfrosken

Forumet er livet
[;)]Så var en mnd gått. Og jeg ser og føler meg fortsatt ut som en punktert ballong...[8D] Er bare en bukse jeg får på meg (som er i stretch) og det henger en del over buksekanten.... skikkelig pent. (not)
Ikke får jeg på meg ringen min heller. Og gensere...ja... de lager jo bare tøy som er for anorektikere for tida, uansett hvilken str man tar, er det fortsatt like stygt på, siden det er så ettersittende at halvparten kunne vært nok. Ga opp shopping prosjektet for en stund, og håper inderlig at noen av de gamle klærne snart skal passe igjen...
Bare gled dere jenter... huff å huff....[8D][;)]

Jeg må spør deg om en ting. Hvordan klarer du å vær så sterk???
Jeg fikk vite på fredag at sønnen vår må operer 4 plasser i vært ben og to av de er veldig store. Vanligvis så er jeg veldig deppa den dagen jeg får dårlig nyhet men denne gangen gråter jeg flere ganger jeg ser på sønnen min for det er et smertehelvet han må igjenom.
Beundrer deg noe sinsykt du er et stor forbilde [:D]
Masse lykke til

Men så er det vel sånn at når man skal kjøpe klær og har penger til det, så finner man ikke noenting. Typisk.

XS har jeg aldrig vært inne i.. men medium har vært min str. Men nå må jeg opp i XL!!! Og enda større. Så jeg nekter å kjøpe bukser som er større enn L... foreløpig, jeg får vente litt til. Blir jo ikke særlig deppa og gå inn i prøverommet og se at man absolutt ikke kommer inn i noen bukser. Kanskje en mnd til? Det er jo lov å håpe...

Back
Topp