Jaja:)

xmissx

Flørter med forumet
Beklager jeg ikke fikk svart dere på mitt forrige innlegg, har vært inn og ut på sykehuset. Blør enda mye men bebbien har det godt:) var på ul o går og gyn sjekk. Det merkelige var at hun fant ingen blødning i går (mandag). Men jeg hadde blødning søndag og idag nå når jeg er på jobb..noen som har opplevd av og på blødning hverdag i ca 2uker i strekk?.

Jeg har, men det var tidligere i svangerskapet og ikke friskt blod. Har hatt friske blødninger også, men kun typ på ett eller to dobesøk og bare et par dager i strekk. Blødningene mine kom fra tuppen av livmorhalsen, har gynekologen funnet ut.

Jeg hadde det forrige svangerskap.
Blødde mye i 7 uker.
Så stoppet det.

Med nr 2 så blødde jeg hver dag de første 12 ukene, veldig nervepirrende og slitsomt, men veldig vanlig med blødninger :)

Blør du friskt blod? Etter jeg blødde mye friskt var jeg hos Gyn. Da blødde jeg fortsatt en del brunt. Hun sa at det var ingen pågående blødninger, og det brune var rester fra forrige blødning som ikke hadde kommet ut enda. Kan det være sånn?

Bra at lille har det godt<3 er helt forferdelig å blø sann. Jeg blødde en hel helg, også kom det spotting uken etter i 2-3 dager. Også var det stopp. Men hun fant ikke noe hos meg heller!

Back
Topp