jaja

MiaDenPia

Elsker forumet
plasserte mini en i vogna som står i ganga, skulle bare en kjapp tur på badet å Gjøre meg ferdig før turen gikk til badeplassen .... (mens jeg står på badet ringer tlf og jeg svarer, rett etter hører jeg ett dunk og mini som hyl gråter utrøstelig)

hadde reist seg opp eller noe å ramla over kanten og rett i gulvet


mini gråt utrøstelig lirte grann

men så etter litt fruktmos var alt ok igjen (hvertfall ser der sånn ut for han leker og babler )



Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Usj, det er ikke gøy. Heldigvis tåler de mye da. :)
Har skjedd her og for en stund siden, og hu fikk ikke et eneste merke på kroppen en gang. Ringte legen, og de sa jeg bare skulle følge med på om hu oppførte seg som vanlig. Bare litt gråt så var alt som normalt igjen.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
en liten blåveis bare her ,og lutt sutrete og mammadaltete her idag men det har han Vært det siste i tillegg til mange bæsjebleier , så mistenker tenner på gang....

Nå sover han i sofaen (ligger innerst mot sofa ryggen , har tatt vekk putene også sitte ligger jeg på sia

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Huff er vondt når slikt skjer :/ her falt lillemor ut av sofaen en dag, fulgte med, men var ikke rask nok til å unngå det.. svei i Mammahjertet da :/ fikk en ordentlig merke i panna men det gikk fort over.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp