Jaja..

så ut som jenten din koste seg i sengen..:) håper ammingen går bedre.:)

Takk, det går mye bedre nå :)

Nå som jeg har begynt å gi grøt lurer jeg på en ting: skal ikke de bli gode og mette? Jeg ammer før jeg legger ho i senga både for kosen sin skyld, og for å vere sikker på at ho er fornøyd. Men ho våkner allerede 01.30 for mer, og så igjen mellom 3 og 4, og igjen mellom 5 og 6.. Gjør ingenting at ho vil ha mat altså, men virker ikke som om den metter då mye likevel?

Vi gir nå 2 grøtmåltider. En halv porsjon på formiddagen og en halv porsjon på kvelden. Hvis vi bare gir en stor porsjon på kvelden så våkner han flere ganger på natta og er sulten.

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk

Nå har det gått veldig opp og ned siden sist, men i dag virket det faktisk som om nakken kunne være årsaken til det som plaget henne. Så på mandag blir det konsultasjon hos kiropraktor! Helsesøster kan gå og legge seg, her ordner mor opp sjøl! :p

Nå har det gått veldig opp og ned siden sist, men i dag virket det faktisk som om nakken kunne være årsaken til det som plaget henne. Så på mandag blir det konsultasjon hos kiropraktor! Helsesøster kan gå og legge seg, her ordner mor opp sjøl! :p
Mor vet best! Høres ut som en megey god plan! Du må oppdatere oss:)

Helt sant :) Tror ikke vår helsesøster har barn selv engang :-p

Mor vet best! Høres ut som en megey god plan! Du må oppdatere oss:)
Var ingen låsning, men en litt stiv nakke som likevel kunne ha godt av litt behandling. Tror likevel ikke dette vil fikse på amminga nå, det blir bare mer og mer vanskelig, og til og med på natta vil ho nesten ikke lenger, til tross for at det har gått som en drøm før, uansett hvor ille det har vært på dagen. I dag tok ho endelig flaska ordentlig, men vi har nok et stykke igjen før ho spiser nok. Kjenner det er litt trist, og savner kosen ved det. Men får tenke at jeg får snart tilbake bollekinnjenta sine bollekinn, og at ho blir mer opplagt :)

Da har du i allefall prøvd det! Det er jo faktisk boen barn som bare plutselig ikke vil ha pupp mer desverre:( håper det løser seg med flasken da! Sånn at det blir mer kos på dere<3

Gutten min har ikke villet ha pupp i det hele tatt så jeg hadde ikke noe annet valg enn å starte med flaske fra starten av. Så du er veldig heldig som i det minste har fått prøve å amme og fått ammet litt. :-)

Mini født 02.09.13 (termin 28.08.13)

Gutten min har ikke villet ha pupp i det hele tatt så jeg hadde ikke noe annet valg enn å starte med flaske fra starten av. Så du er veldig heldig som i det minste har fått prøve å amme og fått ammet litt. :-)

Mini født 02.09.13 (termin 28.08.13)
Ja jeg må jo tenke slik på det, at jeg har jo tross alt fått amme de aller viktigeste månedene :)

Back
Topp