Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mor vet best! Høres ut som en megey god plan! Du må oppdatere ossNå har det gått veldig opp og ned siden sist, men i dag virket det faktisk som om nakken kunne være årsaken til det som plaget henne. Så på mandag blir det konsultasjon hos kiropraktor! Helsesøster kan gå og legge seg, her ordner mor opp sjøl!![]()
Helt santNå har det gått veldig opp og ned siden sist, men i dag virket det faktisk som om nakken kunne være årsaken til det som plaget henne. Så på mandag blir det konsultasjon hos kiropraktor! Helsesøster kan gå og legge seg, her ordner mor opp sjøl!![]()
Det går selvfølgelig ann det, men foretrekker at de har vært gjennom det selv jaHelt santTror ikke vår helsesøster har barn selv engang
![]()
Var ingen låsning, men en litt stiv nakke som likevel kunne ha godt av litt behandling. Tror likevel ikke dette vil fikse på amminga nå, det blir bare mer og mer vanskelig, og til og med på natta vil ho nesten ikke lenger, til tross for at det har gått som en drøm før, uansett hvor ille det har vært på dagen. I dag tok ho endelig flaska ordentlig, men vi har nok et stykke igjen før ho spiser nok. Kjenner det er litt trist, og savner kosen ved det. Men får tenke at jeg får snart tilbake bollekinnjenta sine bollekinn, og at ho blir mer opplagtMor vet best! Høres ut som en megey god plan! Du må oppdatere oss![]()
Ja jeg må jo tenke slik på det, at jeg har jo tross alt fått amme de aller viktigeste månedeneGutten min har ikke villet ha pupp i det hele tatt så jeg hadde ikke noe annet valg enn å starte med flaske fra starten av. Så du er veldig heldig som i det minste har fått prøve å amme og fått ammet litt.![]()
Mini født 02.09.13 (termin 28.08.13)