Jaja :(

Lillemirakel

Glad i forumet
Da lå jeg her da, klokka er 03.40 og jeg har hyppige kynnere som påvirker korsryggen og det iler ut i lårene. Utrolig ubehagelig, nesten i grenseland til å være vondt :( det hjalp at mannen masserte før i kveld..
Regner ikke med at noen svarer så sent om nattan men er det dette som kalles modning eller?..

* Termin 310813*
*sladrer med sønnfødt20.12/11*

En positiv ting inni alt er jo at jeg fikk virkelig sett mini's favorittplass i magen..

ImageUploadedByBV Forum1373247884.666775.jpg

Hihi :D

* Termin 310813*

Kynnere er en type klargjøring ja, men de skal jo ikke være vonde eller regelmessige. Har det gitt seg hos deg eller? Håper du har fått sove litt etter det her :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Sånn har jeg lagt i hele natt også:(

Og når det gjelder vonde og regelmessige: sist hadde jeg vonde (som fødselsrier) i nesten 4uker før fødsel. Var regelmessige i 15-20 timer av gangen før de gav seg i alt fra et par timer til en dag. Jeg hadde allerede 4cm åpning før de ble så ille, og de virket ikke å ha noe videre effekt annet enn å slite ut livmora før fødsel:-( at kynnerene er vonde er visst helt normalt ifølge legen min på fødepol - men ikke helt vanlig.

Kynnere er en type klargjøring ja, men de skal jo ikke være vonde eller regelmessige. Har det gitt seg hos deg eller? Håper du har fått sove litt etter det her :)

Venter ei lita snuppe 5. august :)

Jeg sovnet heldigvis utpå morrakvisten, men med kynnere da :( våknet opp med dem også, men da var de ikke så vonde.
Takk for omtanken :)

* Termin 310813*

Sånn har jeg lagt i hele natt også:(

Og når det gjelder vonde og regelmessige: sist hadde jeg vonde (som fødselsrier) i nesten 4uker før fødsel. Var regelmessige i 15-20 timer av gangen før de gav seg i alt fra et par timer til en dag. Jeg hadde allerede 4cm åpning før de ble så ille, og de virket ikke å ha noe videre effekt annet enn å slite ut livmora før fødsel:-( at kynnerene er vonde er visst helt normalt ifølge legen min på fødepol - men ikke helt vanlig.

Uff, det er ikke noe godt å ligge sånn :/
4 uker før fødsel var jo mye, når i forhold til termin fødte du sist da?

* Termin 310813*

Uff, det er ikke noe godt å ligge sånn :/
4 uker før fødsel var jo mye, når i forhold til termin fødte du sist da?

* Termin 310813*

Jeg fødte 12 dager over:-0 De skikkelig vonde kynnerne begynte 3. April, konstatert 4cm åpning og utflatet 5. April, termin 19. April og fødte 1.mai... Fikk beskjed på svangerskapspol i dag (var på kontroll nevnte at kynnerne nå begynte å ta seg opp til slikt nivå igjen) at jeg kunne regne med at de ble både verre og mer langvarig enn sist:-0 lovely!!!

Ikke mange som har så ille kynnere, da, så håper virkelig du slipper det!!!!!!! Men det er godt å være klar over at de kan være slik! Veldig slitsomt å tro at man er i fødsel i ukesvis....

Da lå jeg her da, klokka er 03.40 og jeg har hyppige kynnere som påvirker korsryggen og det iler ut i lårene. Utrolig ubehagelig, nesten i grenseland til å være vondt :( det hjalp at mannen masserte før i kveld..
Regner ikke med at noen svarer så sent om nattan men er det dette som kalles modning eller?..

* Termin 310813*
Huff å huff :/
Har du snakket med jm/lege om kynnerne dine?
Kan ikke være godt å oppleve slikt :/

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Skal til jordmor torsdag, har tenkt til å fortelle om det da :)

* Termin 310813*

;) gjør du rett i :)

* Lillesøster ventes 19 august *
* Sladrer med Lillemirakel *

Back
Topp