Jaja..

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Da ser jeg frem til ca 5 mnd. med halsbrann :P Mye man glemmer som man må gjennom i løpet av graviditeten gitt :)

Samme her!! Hadde det ikke sist heldigvis, men nå er den virkelig tilstede. Hva lindrer plagene hos deg?? Noe spes du unngår??

Har tatt seg opp veldig siste dagene, så nå skal jeg prøve å unngå sukker og fet mat iallefall, sikkert sterk mat også. Er veldig deilig å drikke melk når jeg får det, selv om det bare hjelper et lite øyeblikk :P Har kjøpt inn både flytende og tyggetabletter av Gaviscon, men syntes ikke det hjelper så fryktelig lenge det heller. Og den flytende brekker jeg meg av :P Har fått tips om mandler, så skal prøve det, og lovehearts :)

Hva med deg? Andre tips? :)

Prøver å unngå sterk mat, fet mat, kaffe og sur mat :p Baaah.. Kjedelige greier, men kjenner jeg blir veldig kvalm når jeg skal legge meg dersom jeg har spist noe jeg ikke burde. Har bare prøvd lovehearts foreløpig, vet ikke helt om jeg syns det hjelper noe egentlig :p Tenkte også å prøve mandler.

Love hearts funka veldig på meg sist ;-)
Har ikke blitt plaget enda me det!
Men sist var det grusomt!
Ellers funke kanskje melk litt :-)

Jeg har ikke hatt det med de andre, men denne graviditeten skal visst være litt vanskeligere på alle vis :P Har ikke mye, men merker det etter sterk mat og mye mat..

uff, det er grusomt. Var veldig plaget med det sist gang. Eneste som hjalp på meg var Link tablettene, dem er verdt å prøve :) Har ikke merket noe til det denne gangen og håper jeg slipper, men det er vel for mye å håpe på :P

Mandler hjelper til tider det :) Har lenge før graviditeten vært plaget med halsbrann, men det er fordi jeg har magesår, hatt tabletter for halsbrannen, men kan ikke ta de nå som jeg er gravid. Melk kan jeg ikke drikke, siden jeg hverken liker smaken, eller tåler det :P

Back
Topp