Jaja....

Panneanne

Andre møte med forumet
Åååååååååååå, da var kvalmen på plass her!

Ikke så moro, men da vet du hvertfall det er noe på gang i kroppen din.
Et flott lite barn du får hilse på til sommeren. (man må tenke på det positive :-)

Ventejente85 skrev:
ja, her kjenner jeg ingenting og det er nesten verre! Men er jo ikke moro å være kvalm da! 

Signerer denne. Var kvalm i siste svangerskapet og det er virkelig ikke noe morsomt.

Jeg er så glad for at jeg ikke kjenner til noe som helst kvalme.
Gjorde ikke det i forrige svangerskap heller.
Håper det fortsetter slik.

ja, det er helt grusomt.. var ikke kvalm i det hele tatt første gangen, men denne gangen er jeg kvalm hele dagen. Heldigvis betyr det at noe er på gang da :)

offda... har ikke merket noe særlig til det enda. I forrige svangerskap kom kvalmen veldig seint.. spent på om det blir likt denne gangen. . husker jeg brakk meg spesielt når jeg åpnet kjøleskap og micro! blæææææh!!!

enig

Ventejente85 skrev:
ja, her kjenner jeg ingenting og det er nesten verre! Men er jo ikke moro å være kvalm da! 

i forrige sv.skap ble kvalmen kastet over meg i uke 5 ca, og den varte ut sv.skapet. Lurer på åssen dette blir:)

JEg og har begynt å merke kvalme!! Trudde det var litt tidlig jeg!? menmen :)

Offf her å! Var småkvalm på morgnenen tidlig dette svangerskapet, mens nå har det tydeligvis starta fra fullt fra begynnelsen av denne uka:( Kvalm hele dagen, lever på mariekjeks å cola føles det som..sist gang begynte det senere og varte i mange uker:(

Back
Topp