Jaja, vi var på teater i dag....

Mamma-03-06-13-17

Forumet er livet
Pippi langstrømpe![;)]
Andre som har vært på den forestillingen?
Uansett. Etter 1t så ble Eline lei, begynte å sutre og grine[&:][8|] Så da måtte vi bare gå. Regner med at det varte ca 1,5t eller no. Kl var 19 og hun var nok trett. bruker å legge seg da..[8|]
Bedre lykke neste gang, kansje det blir Ole Brum[:)]

Vi var på den i forrige uke, snuppa ble litt lei på slutten... den varte fra 18.00 til 19.15 ca. [:)]
Tror det ble litt kjedelig for a innimellom jeg, litt lite action.... Synes faktisk det kunne vært bedre jeg også, spesielt i og med billettene var såpass dyre. Jeg hadde forventninger til det jeg, men synes ikke de ble infridd desverre. [:-]

Det kan vel bli litt i lengste laget kanskje ja, og hvis hun ble trøtt også så er det klart det ble litt stritt.[;)]

Vi har ikke vært på hverken kino eller teater enda, så vet ikke hvordan Isabelle sin utholdenhet er i sånne situasjoner, men hun holder aldri ut en hel film her hjemme i hvertfall.

ORIGINAL: Glad70

Det kan vel bli litt i lengste laget kanskje ja, og hvis hun ble trøtt også så er det klart det ble litt stritt.[;)]

Vi har ikke vært på hverken kino eller teater enda, så vet ikke hvordan Isabelle sin utholdenhet er i sånne situasjoner, men hun holder aldri ut en hel film her hjemme i hvertfall.

Er ikke så ofte jeg har henne med på slikt. iallfall ikke kino. hun er lei når godteret er oppspist[8D] men men....

Back
Topp