Jaja velkommen vann...

Jeg også har begynt å få vann i beina, får noen skikkelig solide sokkemerker for tida :(

Jeg har nok parkert skoene fram til fødselen er over :/ kjenner vannet presser på over vrista, jeg har ikke lengre ankler og det fylles i leggene også.. Synes jeg kjenner det litt i fingre og over øynene også :/
To-tre uker senere denne gangen enn sist gang, og jeg håper det betyr at jeg ikke rekker å fylles av ekstra fostervann... Blir spennende med ny kontroll på tirsdag!! ;)

Å jada har hatt det noen uker her. Sist hadde jeg ikke antydning en gang. Kjenner jeg er klar il fødsel nå.

Her har det vært så opp og ned, hadde myyyye vann de varmeste dagene, men nå som det har roet seg litt temperaturmessig er jeg mye bedre :)

Oh yes.... mannen sa tilogmed at jeg hadde fått større nese i helga, takk skal du ha liksom :P Måtte ta av ringen i våres (den var litt trang fra før), fingrene ser ut som små, blubbete barnehender og jeg må jobbe hardt med inntak av vann og holde beina høyt for ikke å bli helt for ille i anklene....

Back
Topp