Jaja, sånn er det :)

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Må nok mest sannsynlig melde meg ut herifra igjen snart..

Tok blodprøve igår, hcg verdien min var da på 19, noe som er ganske lavt egentlig (synes jeg)..
Fikk i tillegg lys brunt/rødt utflod på papiret istad, så dette er nok mest sannsynlig kjemisk eller veldig tidlig SA.. Skal til legen meg urinprøve i morgen, å spørre om de kan ta en ny blodprøve for å sjekke, men jeg er igrunn veldig forberedt på å prøve igjen !

Så, jeg trenger verken sympati eller medlidenhet, for det gjør meg ingenting egentlig.. Ikke fordi jeg er utakknemlig altså, men fordi jeg hadde ingen forventinger, og jeg synes det er bra at det skjer såpass tidlig, enn at det skulle skjedd om noen uker etter jeg hadde fått masse tid til å glede meg..

Uansett, hvis det skulle vise seg å være noe der allikevel, så er jo det bra, men er det ikke det så er det jo bare sånn det er..

Kommer nok til å oppdatere når jeg vet noe mer da [:)]

Men et spm sånn på tampen, er hcg verdiene i blodprøve de samme verdiene de snakker om på g-tester ? Siden min verdi var på 19, og testene jeg hadde trengte 25 (ettellerannet) for å slå ut liksom.. Hvis det er samme verdier så er jo det rart at en g-test slo ut samme dag som blodprøva [8|]

Uff, jeg vet ikke hva jeg skal si[:o] Håper at spiren klamrer seg fast og at du kan være her sammen med oss. Har ikke lyst til å miste deg[:)] Så ønsker deg lykke til med testingen og eventuell ultralyd hvis du må ha det for å finne ut om det fortsatt er noe i magen din. Lykke til vennen og hold oss oppdatert[:)]

PS! Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med hcg-verdiene for jeg skjønner det ikke helt selv.

Uff... Håper at spira di klamrer seg fast slik at vi kan beholde både deg og ditt lille mirakel sammen med oss i lang tid fremover. 

ORIGINAL: 3 små engler

Uff... Håper at spira di klamrer seg fast slik at vi kan beholde både deg og ditt lille mirakel sammen med oss i lang tid fremover. 

Når det gjelder hcg verdiene så ja, det er det samme de tester etter....Men det at en graviditetstest må ha 25 betyr ikke at du har det nivået for at den skal slå ut...en g-test skal SENEST slå ut når du har 25....men kan slå ut allerede på 13-17-22 (hvis du skjønner)...Og et hcg nivå på 19 er ikke veldig høyt, men jeg troooor egentlig at du fortsatt er innenfor normalen...sist fikk jeg nemlig beskjed om i uke fem, at et normalt nivå lå på 25-2000 (de tabellene legene oppererer med er litt annerledes har jeg inntrykk av) og da vil det jo si at 19 i uke 4 er helt greit med tanke på hvor fort de skal fordoble seg osv....

Håper virkelig at spira de klamrer seg fast!!!!

vanskelig å svare på, men 25 er vel bare en standar man skriver, noen tester kan nok reagere selv på lavere nivå. Det gjorde det på meg når jeg var kjemisk. Utrolig kjedelig ! Men synes du takler dette flott jeg !!!

Da er det nok over, så jeg takker for et kort, men koselig opphold her, og ønsker alle Januar jentene MASSE lykke til videre ! [:D] Fikk negativ test hos legen idag, får svar på blodprøve nr 2 til uka, men magefølelsen sier at det er over.. Spotter endel på papiret å kjenner at TR ikke er så langt unna.. Enda godt det skjedde såpass tidlig, så mensen blir jo bare noen dager forsinka på en måte.. Så da er det bare å vente til alt kommer ut, for å prøe igjen ! [:D]

Foressten, noen som vet om det er vanlig å sjekke at alt er kommet ut ? Og hvis spottinga fortsette, uten blødninger, hva gjør jeg da ?

Ha en kjempefin fredag ! [:D][:D]

der jeg bodde før var det vanlig å sjekke at alt var bra etterpå, og da spesielt om du fortsetter å spotte. Du kunne kanskje ringt kvinneklinikken på sykehuset å hørt. Jeg gjorde det, og de ville ha meg inn. Håper du får en liten spire raskt igjen !!!!

Så utrolig trist...
Det har vært hyggelig å få bli kjent med deg, du kommer til å bli savnet her inne.
Masse lykke til videre. Måtte du komme deg inn i et nytt terminforum så raskt som mulig. (Skal se etter deg, snuppa). Stor klem

Håper du får et endelig svar raskt. Lykke til med prøvinga - skulle gjerne hatt deg her inne videre [;)]

ORIGINAL: Stikkelsbæret

Håper du får et endelig svar raskt. Lykke til med prøvinga - skulle gjerne hatt deg her inne videre [;)]

Masse lykke til, håper vi ser deg på et annet forum snart!

Huff, det var trist.... Håper det går bra med deg og at du blir raskt gravid igjen:) Lykke til med prøvingen:)

Back
Topp