jaja nytt medlem har ankommet!

Mika84

Glad i forumet
Oida detta var virkelig ikke planen!! Har akkurat fått drømme jobben, så skjer dette!
Kjent barnefaren i snart 2 mnd, men selv om det gikk mot det så var vi ikke sammen..
Haha så dårlig timet som det kan bli!! Men her sitter jeg da på et hotellrom, gravid!

Odsen for at jeg blir alene mor er vel relativ høy, selv om han kommer til å stille opp
så langt det lar seg gjøre.. Vi har det jo fantastisk sammen nå.. men helt ærlig hvor ofte er det
forhold varer??

Men men var jo litt jilt også da.. på en måte! Passer jo aldri perfekt,
men det betyr jo ikke at det blir mindre spesielt!

Gratulerer, selv om det ikke var planlagt! Ble selv gravid med typen (som nå er min ektemann) og da hadde vi ikke blitt sammen engang. Satt på første "forsøk", men er som sagt gifte nå, etter 2 år. Så alt er mulig, ikke mist håpet.

Lykke til videre...

Ps, hvorfor sitter du på et hotellrom, ble veldig nyskjerrig nå [8D]

Gratulerer. Noen ganger byr livet på noen overraskelser og ting blir ikke helt som man har tenkt, men dette klarer du[:)]
Koselig med enda flere her inne på feb 2011[:D]

Gratulerer, dette går så bra så :)

Gratulerer så masse.
kommer nok til å gå kjempe bra.
ble selv gravid etter 4 mnd sammen, og vi har vært sammen i over 3 år og venter unge når to.
så alt kan gå[;)]

Gratulerer så masse!

Dette kommer til å gå kjempe fint!![:D]

ordne rseg dette![:D]
veit om folk som har blitt gravid på ein one night stand, og holder på med nr. 2 nå[;)][:D]

Gratulerer så mye! vet om flere som ble gravid tidlig og holdt sammen leenge [:)]

Gratulerer så mye med en liten spire i magen din[:)]
Det vil nok gå så bra så[:)][:)]
Hjertelig velkommen inn til oss!
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg[:)]

Heisan!

Og tusen takk alle sammen :D Så utrolig herlige jenter!
Er på 4 mnd opplæring med den nye jobben min, derfor jeg sitter på hotellrom :) hehe

gratulerer[:D]
dette går nok veldig bra!

og du.......det hender forhold varer også[;)]

Gratulerer så mye med leieboer og velkommen hit [:D]

Gratulerer så masse med spiren i magen [:D]

Gratulerer så mye....Selvom det ikke er planlagt, men virker som om du beholder, så gratulerer så myyyye...

Jeg ble uplanlagt gravid...Trodde seriøst sambo skulle gå, men han ble...Nå venter vi 3 mann sammen...

I august har vi vært sammen i 10 år og bodd sammen i 9...

Så forhold kan holde sammen selvom man har vært sammen kun en mnd eller 10...

Når forhold ryker så er det som regel noe mer bak det...

Ta ting med ro så skal du se at det ordner seg...[:)]

Jeg kan fortelle deg at jeg og sambo fikk vår første 9 og en halv mnd etter vi møttes[;)]
Og har snart vært sammen i 4 år[:D]

Gratulerer[:)]

Back
Topp