jaja, noe i hus blir gravide...

back to basic

Forumet er livet
VIP
jeg må le av dette egentlig. Men gubben fikk akvarium til bursdagen sin i fjor. Der har vi et par mollyer og andre små fisk...
vi har fisk som både legger egg og føder levendefødte yngel. og ikke mindre enn 6 av de fiskene som føder er nå gravide. og ikke mindre enn 2 av de som legger egg er gyteklare...
så jeg får le av det hele. Når de som lever utenfor land ikke blir gravide, så blir jaggu meg de fjottene i vann... og til nå har vi et sted over 15-20 små yngel i et eget akvarium... så man kan vel si... jeg er jo fått bli "bestemor" til en haug med fisk... :p -ler-

Haha :) Jeg var nesten misunnelig på hunden min som ble gravid på første, naturlige forsøk :p Ble heldigvis gravid på 2. IVF-insett 8 uker senere...

Haha! Kjenner meg igjen. Jeg er så misunnelig på de hundene som vi graviditetstester med strektest på jobb som får positiv test. :p Og de skulle bare visst hvilken ekspertise de har til å lese av sånne tester :))

Haha...:p jeg kunne sikkert finni på å begynt å sippe av gravide fisker :p
hahahaha... hadde dette vært for 3 mnd siden så hadde jeg lett gjort det... men nå helt greit... jeg er ikke litt fornærmet en gang... :P eller jo litt... jeg er som den ene fisken i fødekaret nå... dritmisunnelig på de som er utenfor... :P "freedom"

hahahaha... hadde dette vært for 3 mnd siden så hadde jeg lett gjort det... men nå helt greit... jeg er ikke litt fornærmet en gang... :P eller jo litt... jeg er som den ene fisken i fødekaret nå... dritmisunnelig på de som er utenfor... :P "freedom"

Hahahaha.. Ser for meg dama som griner og ber mannen kaste ut fiskene :P :P

Back
Topp