Jaja, måtte krype til korset i dag....

Zita

Gift med forumet
...og bare innfinne meg med at det blir krykker på meg resten av svangerskapet. Er så dårlig i bekkenet at jeg nesten ikke klarer å bevege meg. Legen mente at tiden var definitivt inne for avlastning med krykker,og håpe på at det holder seg stabilt dårlig fremover. Han syns det var tidlig å bli så dårlig at krykkene måtte frem. MEN det er kanskje ikke så rart når jeg har vært plaget med bekkenet i alle svangerskapene og dette er nr 5 på 6 år....
 Så nå kommer jeg meg forhåpentligvis ut på butikken og får kjøpt inn hemmelig venn gave snart :-)

Har også vært å fått akupunktur i dag, som skal gi energi og stabilisere blodtrykket. Har veldig lavt blodtrykk og veldig lite energi (som kan komme av lavt bt). Så er spent på om akupunktur kan hjelpe :-)  Hun sa at hun kunne sette nåler for bekkenet også neste gang. Så det har jeg også tenkt å prøve. Kan ikke la noe være uprøvd ;-)

Til slutt ett lite JUBEL fra meg : 29 fullgåtte uker i dag!!!! JIPPI! :-D 

huff... ikke lett det der! jeg måtte også hente meg krykker denne uka. Heldigvis er jeg ikke like dårlig hver dag, men de dagene jeg er dårlig eller kjenner at det bygger seg opp så må jeg bli flink til å bruke krykkene. Bare ta det med ro! og ikke tenk på det som nederlag å måtte bruke krykker!

Back
Topp