...og bare innfinne meg med at det blir krykker på meg resten av svangerskapet. Er så dårlig i bekkenet at jeg nesten ikke klarer å bevege meg. Legen mente at tiden var definitivt inne for avlastning med krykker,og håpe på at det holder seg stabilt dårlig fremover. Han syns det var tidlig å bli så dårlig at krykkene måtte frem. MEN det er kanskje ikke så rart når jeg har vært plaget med bekkenet i alle svangerskapene og dette er nr 5 på 6 år....
Så nå kommer jeg meg forhåpentligvis ut på butikken og får kjøpt inn hemmelig venn gave snart :-)
Har også vært å fått akupunktur i dag, som skal gi energi og stabilisere blodtrykket. Har veldig lavt blodtrykk og veldig lite energi (som kan komme av lavt bt). Så er spent på om akupunktur kan hjelpe :-) Hun sa at hun kunne sette nåler for bekkenet også neste gang. Så det har jeg også tenkt å prøve. Kan ikke la noe være uprøvd ;-)
Til slutt ett lite JUBEL fra meg : 29 fullgåtte uker i dag!!!! JIPPI! :-D
Så nå kommer jeg meg forhåpentligvis ut på butikken og får kjøpt inn hemmelig venn gave snart :-)
Har også vært å fått akupunktur i dag, som skal gi energi og stabilisere blodtrykket. Har veldig lavt blodtrykk og veldig lite energi (som kan komme av lavt bt). Så er spent på om akupunktur kan hjelpe :-) Hun sa at hun kunne sette nåler for bekkenet også neste gang. Så det har jeg også tenkt å prøve. Kan ikke la noe være uprøvd ;-)
Til slutt ett lite JUBEL fra meg : 29 fullgåtte uker i dag!!!! JIPPI! :-D