Jaja jenter...

Angelicka

Forumet er livet
Har dere begynt å planlegge nestemann? Fikk jo Leon for mindre enn to måneder siden, men er allerede begynt å tenke på nummer to jeg altså[8D]

Tror ikke jeg trenger å svare[8D]

Me tenker masse på når me kan prøve på nr 2. Må nok vente til eg har jobba ei stund. No er jo begge studenter[8D]

Så til neste høst/vinter kanskje?[:D]

ORIGINAL: ElinR

yupp planla nesten før hu ble født[8D] håper d ene egget jeg har igjen på frys overlever slik at d blir innsetting i sept, tenker du allerede neste år du også?

Hehe, tenker neste år ja[8D] Men vi blir nok prøvere på egenhånd en stund da. Tenker at skjer det, så skjer det[:)] Men har ikke helt tenkt på fryseforsøkene enda da. Vi er jo så heldige å ha en liten gjeng der, så får se litt. Må i hvert fall ikke amme lenger sånn som jeg har skjønt[:)] Nå delammer jeg bare da, men ammer så lenge jeg bare kan[;)]

ORIGINAL: Vakle

Ikke heeelt enda [8D]

Hihihi, det skjønner jeg[8D]

ORIGINAL: Serene

Nei er ikke sikkert at det blir noe nr 2 på oss.
Har ikke økonomi til det. det er nok altfor tidlig å si noe om det nå............

men jeg elsker å gå gravid jeg liker det veldig godt så vi får se hva fremtiden vil med oss...

Ja, det er ikke barebare dette her! Jeg tenker jo sånn at det er jo ikke noe som tilsier at vi blir gravide igjen heller! Men det er jo lov til å håpe og drømme i hvert fall[:)] Ting kan fort snu, så plutselig er økonomien på plass[:)]

ORIGINAL: Babysyk*82

Trenger vel ikke å svare, er bare å kikke på den ene tickeren [:)]

Vi begynte forresten å tenke på nummer 2 lenge før Adelina ble født!

Og det beste av alt, så er gutten hjemmelaget [:)]

Ja, vi begynte å tenke litt på nestemann vi og når jeg var gravid. Håper jo at vi skal klare å bli gravide en gang til[:)]

ORIGINAL: vestlandsjento

Me tenker masse på når me kan prøve på nr 2. Må nok vente til eg har jobba ei stund. No er jo begge studenter[8D]

Ja, jeg er heldigvis ferdig med utdanningen min nå i november om alt går som planlagt. Greit å ha det på plass og[:)]

ORIGINAL: Angelicka

ORIGINAL: vestlandsjento

Ja, jeg er heldigvis ferdig med utdanningen min nå i november om alt går som planlagt. Greit å ha det på plass og[:)]

Eg e ferdig med utdanninga, men rakk ikkje å begynna å jobba. No er eg registrert på årskurs sånn at eg får støtte fra lånekassen. Men det er ikkje nok til å "brødfø" fleire små, så må tjena opp retten til foreldrepengar før me begynner å prøve på nr 2. Mannen min er ferdig med bachelor i økonomi og har no begynt på ingeniørutdanninga. Evige studentar her[8D][;)]

Flinke du er som studerer no[:)]

Her ser det jo ut til å dukke opp to snøbabyer på en gang, så om det skulle bli aktuelt med en tredjemann om noen år må den nok bli hjemmelaga... Men først skal jeg ruge fram de to som er inni magen nå[8D]

Back
Topp