Jaja jenter

lillemeg2

Glad i forumet
Februarhjertene2017
Da er jeg innom her for siste gang (med mindre jeg stikker innom å sniker litt på dere koselige jenter)..
Etter en lang dag, å for ikke å snakke om en håpefull dag uten blod, så kom det blo nå i kveld (rett etter jeg hadde vert å kjøpt test for i morgen). Så da var desverre magefølelsen min rett denne gangen :(
Skal til gyn i November for sjekk etter operasjonen i fjor, så da skal jeg ta opp med han dette med graviditet siden jeg mistet i april, å KANSKJE mistet nå (men jeg tror heller at de 3 svake positive testene kan ha vert feiltolket? eller noe... )
Beklager for all syt jeg har kommet med her inne. Neste gang jeg tror jeg er gravid så skal jeg henge på før svangerskapet inntil jeg får en sterk å fin positiv test. Men endte automatisk opp i dette forumet siden jeg først virkelig trodde det var spire på vei, å jeg ikke henger på bv til vanlig (er vel 4 år siden jeg brukte å henge her, da jeg var gravid med jenta mi).
Masse lykke til alle sammen, å til dere som enda har det usikkert, jeg skal krysse fingre å tær for at spirene deres klorer seg fast.

Siden det ikke er planlagt graviditet med det første, å jeg ikke har noe spire nå så tenkte jeg å avsløre hvem jeg er også. Så dere kan ta en titt på bloggen min om dere ønsker det :) http://huttetuu.blogg.no/
Ikke noe graviditetsblogg, men mere mammablogg :)
Stor klem til dere alle sammen, å tusen takk for all støtten jeg har fått her inne <3

Det var trist å høre:-( krysser fingrene for at neste gang dere planlegger graviditet så sitter spira som støpt:-)

Lille spire Juni 2014<3
Gutt født Juli 2008<3
Jente født Januar 2006<3

Veldig trist å høre :( :( Hadde så lyst å ha deg her inne med oss. Lykke til videre, og håper spiren sitter fort! Klem fra meg <3

Kjempetrist å høre :( Håper det går bra med dere, og at en ny spire sitter snart! Masse lykke til videre!

Back
Topp