Jaja.. God jul !

MsMoHo

Glad i forumet
Skulle feire julaften med mammaen min, og søstrene mine + onkel, tante og søskenbarn.

Nå ligger søstrene mine og spyr med 40 i feber.. Jeg er livredd for at mini skal bli smittet, for når han er syk, blir han virkelig syk.. Skikkelig dåååårlig.. [&o] Tantungen min har også begynt å bli litt smådårlig, samme med mamma..

Så bør jeg ta kjangsen på å feire jul sammen med familien, og bli smittet ? Eller bør vi være hjemme ? [:-] Har ordnet med BF at han evt kan ta mini i mårra, slik han får feire jul iallefall..

Ja, det er jo det om dem blir bedre i morgen da.. Krysser fingrene for den, vist ikke blir det en kjip jul !

ORIGINAL: Miss lilla

Jeg hadde absolutt blitt hjemme. Vi har nettopp slitt med sykdommer[:o]

Usssj ! Flott at dere har blitt frisk nå til jula da iallefall ! [:D]

Jeg hadde blitt hjemme.. Sitter heller alene hele julen enn å ligge å spy i kryss med andre.. Men nå er jeg hysterisk redd for nettopp spusjuka [:o]

ORIGINAL: Froskegele

Jeg hadde blitt hjemme.. Sitter heller alene hele julen enn å ligge å spy i kryss med andre.. Men nå er jeg hysterisk redd for nettopp spusjuka [:o]

ORIGINAL: unemoren

sign. hadde laget god mat og hatt kos hjemme heller

Åeeeh... [:(]

Hadde gledd meg sann til første julen sammen med mini,laften med familien min.. Åhhhh.. Håper at dem blir friske over natta..

For meg betyr ikke julen så alt for mye, men tenker på mini.. Men da får han heller feire jul med pappaen og familien der..Så får jeg kose meg hjemme med en julefilm og julebrus ! [8D]

Kanskje du kan være med mini til pappen sin? Viss ikke det blir rart da [8D]

ORIGINAL: Sjakkruta

Joda, jeg spurte han om det.. For vi kommer kjempegodt overens.. Er verre med x-svigers, dem tåler ikke meg.. Så er der det ligger.. Så han trodde at det kom til å bli uaktuelt fra demmes side..

ORIGINAL: MsMoHo

Joda, jeg spurte han om det.. For vi kommer kjempegodt overens.. Er verre med x-svigers, dem tåler ikke meg.. Så er der det ligger.. Så han trodde at det kom til å bli uaktuelt fra demmes side..

Åh, så dumt [&o]

ORIGINAL: MsMoHo

Åh, så dumt [&o]

Jepp, VELDIG !

Jeg som hadde gledd meg til at mini skulle få traktoren sin.. Menmen

Får kryssa alt som er for at dem er friske til i morgen !

hvis de spyr nå, er de uansett ikke smittefrie før 2 døgn ETTER man har spydd siste gangen...
ikke for å være gledesdreper men..
syntes det er smålig av svigerforeldrene dine også btw!!
du er morra til barnebarnet dems, uansett om de liker deg eller ikke, de kan ikke bare la deg være alene på julaften?[8|]

Back
Topp