Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lissyjane
Det er så forbanna dut at det er helt utrolig. Ja jeg er overvektig jeg også altså,men har man så forbanna lite selvironi,så grenser det til patetisk[;)] Jeg må si jeg holdt på å pisse på meg av den tråden hahaha. Av den til hyssamaia også[:D]
ORIGINAL: Refleksheks
Og by the way, jeg finner posing girls som er lekre og smekre som fy funny as well.
(Sånne godbiter som tar bilde av seg selv på dass f.eks.... Look at me, I`m as skinny as can be)
ORIGINAL: Helene Smurfemor
Jeg er så feit at det disser en halvtime etter at jeg har fått ETT eneste jukk -
men jaggu så finner jeg tjukkisarar-vitser gøye lell...
Makes two of us! [:D][:D]
Snakker vi lunch?
Jeg må minst ha 2 dobbel Big Mac Meny, så ta`ræ god tid!!
ORIGINAL: mammantilenengel
ORIGINAL: nurkeklar
hmm, fikk ikke sett den.. Hvorfor ble den stengt??
fordi noen følte seg støtt når andre lo av feite kvinnfolk på bilder som var funnet på internett
ORIGINAL: toneany
Det er så teeeit at med en gang noen sier at de ikke syns det er gøy med sånne tråder av feite folk, folk som er annerledes og piercet eller hva vi kan kalle for "stygge", så sier folk at man må ha selvironi og de gjør det jo frivillig og hva det nå enn er av andre argumenter de kommer med.
Jeg har selvironi, men det er jo ikke selvironi at jeg er overvektig og ler av noen som er feitere? Og det handler jo om type humor, jeg klarer bare ikke å syns at sånt er gøy, ferdig med det. Så at dere som ler av dette må kritisere de som ikke gjør det med å kalle dem kjedelige, si at de har mangel på selvironi og at man må lære å ha det gøy, det syns jeg er ganske tragisk.
ORIGINAL: Frk.VilleiTrusa
ORIGINAL: toneany
Det er så teeeit at med en gang noen sier at de ikke syns det er gøy med sånne tråder av feite folk, folk som er annerledes og piercet eller hva vi kan kalle for "stygge", så sier folk at man må ha selvironi og de gjør det jo frivillig og hva det nå enn er av andre argumenter de kommer med.
Jeg har selvironi, men det er jo ikke selvironi at jeg er overvektig og ler av noen som er feitere? Og det handler jo om type humor, jeg klarer bare ikke å syns at sånt er gøy, ferdig med det. Så at dere som ler av dette må kritisere de som ikke gjør det med å kalle dem kjedelige, si at de har mangel på selvironi og at man må lære å ha det gøy, det syns jeg er ganske tragisk.
Som jeg sa i den andre tråden....
Det er BILDENE som er morsomme,ikke det faktum at folk er overvektige[:-]
Omg..
ORIGINAL: ...Rosa...
Synes det er usmakelig feigt å legge ut bilder av kjukke folk i sexye stillinger og le rått av det altså... kan ikke dere bare legge ut bilder av deres egne blekræver hvis dere har så sinnsykt selvironi.
Ja, vi som har noen kilo ekstra føler oss ikke akkurat så ekstremt sexy med slike holdninger på alle kanter at det gjør noe, og likevel er ikke jeg den aller mest overvektige akkurat... Alle vet at overvekt er et sårt tema, og dere gjør det ikke akkurat mindre sårt slik...
Dette er en av sjeldne ganger jeg er helt enig i at tråden ble stengt. Unødvendig humor.
Jaja "Å Rosa du overreagerer og har ikke humor og misforstår hele greia osv"