jaja, den vekstkurven da

dommett

Forumet er livet
snuppa var jo midt på treet da hun ble født med sine 50 cm og vokste masse første mnd (6cm) så dabbet det bare av og i dag var hun 66.7 cm. i forhold til lengden var vekten helt fin så forholdet er normalt da men hun har bare flatet sånn ut, vokser ca 1 cm i mnd nå. var på ekstra sjekk med legen i dag og han sender meg videre til sykehuset. de vil ta blodprøver å se om det er et eller annet [&o] synes ikke dette er noe gøy, jeg er lav, pappaen er lav, besteforeldrene på begge sider er lave...må hun vokse så fort da [8|] håper bare alt er ok og at det ikke feiler henne noe...vet liksom ikke hva de tenker de kan finne i blodprøver heller [8|] noen som vet?

imre er 68,5 cm,føler ikke det er unormalt

nei, men var visst mest det at hun hadde vært såpass normal på kurven den første mnd og så plutselig falt under den
ORIGINAL: ohBaby!

imre er 68,5 cm,føler ikke det er unormalt

det har imre også,vokste normalt til nov,eter det bare tøys..og ned på kurven fra januar

jeg var jo egentlig ikke bekymret men det var hs som begynte å snakke om dette og henviste meg til legen...som henviser meg til sykehuset [:'(] så nå er jeg jo bekymret alikevel [&:]

tror ikke du skal bekymre deg jeg! :) om snuppa eer i god form elers og bli og gla,tipper jeg at ting er som de skal jeg! :):):):):)

Oliver har växt ca 1 cm i månaden länge han. Han låg också lite under på längden sist, men är det inte ganska vanligt att de inte går upp så mycket i vikt o längd när de är i den här åldern?

Er så dårlig gjort å henvise til bloprøver osv uten å si hva som skal sjekkes [&o] Tror helt sikkert de gjør det bare for å være på den sikre siden, men da må de være nøye på å si det, man blir jo bekymret når man ikke vet [:-]

Tror uansett snuppa de er frisk som en fisk, og bare ikke har tenkt å bli så lang [:D]

Æsssj da[&o] Håpet dere skulle slippe sykehuset. Men for å være helt ærlig så tror eg ikke det er noe galt. Ho utvikler seg jo helt normalt ellers så eg tror bare ikke ho kommer til å bli så høy!

Skjønner at du bekymrer deg når du ikke for ordentlig informasjon da. Håper dere kommer fort til på sykehuset da så du får kvitte deg med bekymringene!

P vokste 2 cm på de siste tre måneder han, men han skal ikke til sykehus... synes det er litt rart at de baserar måling med tanke på første måned, tror hun er helt normal jeg! Lykke til på sykehus iaf...

Skjønner at du blir fortvilet, men tror nok at det ikke er noe farlig!!
Men nå får du jo sjekket det opp og det er jo godt[:)]

snuppa mi var 45cm når ho ble født på 9mnd kontrollen var ho 66.5cm.
ho har vokst 1cm i mnd i en stund. på 6 ukers kontrollen hadde ho strekt seg masse og lagt på seg 1kg. men etter det har det ikke gått så fort [:)] ho er ellers i helt fin form, så tror ikke du heller skal bekymre deg [:D]

ORIGINAL: Veronica

Skjønner at du blir fortvilet, men tror nok at det ikke er noe farlig!!
Men nå får du jo sjekket det opp og det er jo godt[:)]
Tror nok heller ikke at det er noe farlig, siden både du og mannen er kort[:)]

Går sikkert fint, du vil jo ivertfall få svar på om det er noe å bekjymmre seg for.. noen helsesøstre tar jo helt av innimellom...[:)][:)][:)]
Klem

kjipt med utilstrekkelig informasjon[:@]. men er nok sikkert ikke noe som og alle de andre sier her:) men skjønner at du tenker på det, hadde alle gjort trur jeg. håper du får tatt den snart da så det blir en oppklaring[8|]

Back
Topp