Jaja, da var....

PrinsessaMi

Gift med forumet
...mensen tilbake.... merker at humørsvingningene er enda værre enn før jeg ble gravid...  Ble grinete bare av at Sara Emilie gråt i dag tidlig... ska ikke være sånn vettu[:'(]

uff, det er dritt med mensen! Føle med deg!!!

ORIGINAL: mrsdior

DØ MENS, DØ!!!!!!

Vi starter en demonstrasjon mot mens.... kom igjen alle sammen.....

DØ, MENS, DØ!!!!!!!!!

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

...mensen tilbake.... merker at humørsvingningene er enda værre enn før jeg ble gravid...  Ble grinete bare av at Sara Emilie gråt i dag tidlig... ska ikke være sånn vettu[:'(]

fikk det i går jeg også... har aldri vært noe særlig humørsvingninger her i gården under mensen, men det har jaggu forandret seg! Stakkars herremannen min.. Hehe... Får håpe den går bort igjen snart.. Vil ikke ha mensen! Var så utrolig digg å slippe..... [:'(]

ORIGINAL: stinemille

fikk det i går jeg også... har aldri vært noe særlig humørsvingninger her i gården under mensen, men det har jaggu forandret seg! Stakkars herremannen min.. Hehe... Får håpe den går bort igjen snart.. Vil ikke ha mensen! Var så utrolig digg å slippe..... [:'(]

Ska sette inn spiral om 3 uker. noen slipper mensen da...**håpehåpe**[:D]

Ingen mens tilbake ennå her

Jeg fikk mensen tilbake 1.mars, og den varte i to uker[:'(][:'(][:'(]! Så nå er den vel rett rundt hjørnet igjen.[&:] 

Dø mens, DØ!!! -er med på den, ja!

ORIGINAL: stinemille

Ska sette inn spiral om 3 uker. noen slipper mensen da...**håpehåpe**[:D]

skal sette inn på mandag jeg...gruer meg...redd for at det gjør vondt.....[:(], har ikke fått mens enda da....men har hørt at det kommer plettblødninger[:'(] 

har fått mensen jeg også

Jeg har ennå ikke fått den tilbake. Sist gang tok det 1 år før den kom tilbake. Skal om ca 3 uker sette inn hormonspiral.Håper da og slippe helt.

Back
Topp