Jaja, da var dt gjort :-P

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Jeg våknet i 4 tia, og fikk ikke sove. Så jeg lå å funderte på dn dr jækla kobberspiralen jeg har, er mye plaget av den :confused:

Så tenkte jeg på om jeg kunne kjenne trådene fra den, og eventuelt dra den ut selv (jeg fikk pluttselig TOTALT nokk)

Husket at legen sa at man kan dra dn ut selv, vis man fikk tak i trådene.

Så jeg spaserte ned på bade og kjente etter om jeg kjente trådene, og dt gjorde jeg. Fikk tak i dn, og dro ut spiralen sakte men sikkert :D

Wohoo! Borte me dn :D

Nå kjenner jeg bare litt stikking i livmoren :) men dt var vist vanlig.

Så da blir dt å ringe legekontoret på mandag å ordne meg p-ring istede ;)

Sent from my LT26w using BV Forum mobile app

Wow - hadde aldri trodd det gikk an å gjøre det selv. Du er tøff :P

Jeg er prevansjonsløs jeg :P nekter å ta noe som helst

oi, det hadde ikke jeg turt :P
Hvilke plager har du hatt?

Jeg har hormonspiral, men merker heldigvis ikke noe til den :)

Wow - hadde aldri trodd det gikk an å gjøre det selv. Du er tøff :P

Jeg er prevansjonsløs jeg :P nekter å ta noe som helst
Enig - det er tøft gjort ja! Har ikke noe erfaring med spiral selv da. Jeg bruker heller ikke noe prevensjon. Har enda ikke fått tilbake mensen heller da, så amming døgnet rundt er jo i seg selv god prevensjon første månedene etter fødselen.

Jøss, det visste ikke jeg heller:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

ja, jeg fikk rett å slett totalt nokk!

Var plaget med mørk (brunt) utflod så si hele tiden, også luktet det metall, nesten som rust! utn om når jeg hadde mens...så nå etter 5 mnd me plager, så nappa jeg den ut selv :P legen min sa man kunne gjøre det selv viss man fikk tak i trådene :)

Så på mandag skal jeg ringe legen å si hun må bare skrive ut resept på p-ring til meg :P hehehe

Visste ikke at det gikk ann jeg heller:) må ha gjort litt vondt:oops:

Wow! Tøffa :) Eg hadde aldri turt å dra ut spiralen min.. :P Men har planer om å ha den nokon år til da:P

Visste ikke at det gikk ann jeg heller:) må ha gjort litt vondt:oops:

Nei, det gjor ikke vondt, kjente det nesten ikke....men jeg dro kjeeeeempe sakte da....kjent kjente bare at det kjilte litt :P

Det eneste jeg kjente var når den kom helt ut liksom i åpningen :P det gjorde litt vondt, men ikke værre enn å rive av et plaster liksom :P

Back
Topp