Jaja.. da var det over..

Barebea84

Betatt av forumet
for vår del denne gangen... [:(][:(][&o]

Begynte med blødninger i 2 dager for 2 uker siden, det roet seg og vi og lege roet oss og håpet alt var bra..
Men så begynte jeg å blø igjen igår, fikk kraftige magesmerter, klarte ikke sitte, ligge eller gå.. tårene bare rant.. Men smertene gav seg på kvelden, det samme gjorde blødningen..
men var til legen igår på dagen, og fikk UL-time idag..

På UL var det første han legen sa "dette er ingen normal graviditet", han kunne ikke se noen verdens ting i livmor.. så han skjønte egentlig ingenting.. Men han sa det kunne være en graviditet utenfor livmoren, men mest sannsynlig så hadde jeg mistet veldig tidlig, siden han ikke kunne se noen rester igjen i livmor, så gikk han ut ifra at naturen hadde gått sin gang... [:(][:(]

Tok ny blodprøve idag for å måle hcg.. skal ta ny prøve på tirsdag.. Og da skal jeg ringe han legen å gi han svara, har nivået gått ned, er det jo greit, da er det ikke noe, men har de steget, så er det noe som er galt.. så da må det vel gjøres noe.. [:(]
gruer meg til tirsdag.. Når ting er som de er nå, så vil jeg heller at naturen har gått sin gang, enn at det er en graviditet utenfor livmor, der jeg må inn å operere for å få orden på det.. [:(][:(]

Takk for meg, og lykke til alle dere andre!!! [:)] Dere er en kjempegjeng, ta vare på dere selv og krysser alt som kan krysses for at spirene klorer seg fast hos dere!! [:D]

Uff, så leit å lese [&:]

Håper kroppen din har ordnet opp, så du slipper å gå igjennom noe mer [:(]

[:(][:(]
Føler med deg.
Håper som semine, at kroppen har klart å rydde opp selv.

ja.. håpet om at jeg har mista, og at kroppen har ordna opp har vel aldri vært større...
er jo feil å si det sånn, men når ting er som de er, så håper jeg på det.. [:(][:(][:(]

ORIGINAL: Etaeb84

ja.. håpet om at jeg har mista, og at kroppen har ordna opp har vel aldri vært større...
er jo feil å si det sånn, men når ting er som de er, så håper jeg på det.. [:(][:(][:(]

Er ikke feil å si det sånn, det er jo helt klart det som er det beste når det først ble sånn[:(]

ORIGINAL: Lucmam

Er ikke feil å si det sånn, det er jo helt klart det som er det beste når det først ble sånn[:(]

Det er kanskje ikke det.. men føler det er så feil..
Har ikke lyst til å gå gjennom operasjon og sånn for å få orden på en evt. graviditet utenfor livmoren.. da tar det vel så lang tid før vi kan prøve igjen.. [:(][:(]

Har ikke lyst til å gå gjennom operasjon og sånn for å få orden på en evt. graviditet utenfor livmoren.. da tar det vel så lang tid før vi kan prøve igjen.. [:(][:(]

uff, jeg føler virkelig med deg... men jeg trodde ikke man måtte vente lenger enn det man må ved en SA\MA? Men jeg har ikke opplevd graviditet utenfor livmoren( min mor har), men en MA...
Jeg ønsker deg uansett lykke til til tirsdag
[&o]

uff, jeg føler virkelig med deg... men jeg trodde ikke man måtte vente lenger enn det man må ved en SA\MA? Men jeg har ikke opplevd graviditet utenfor livmoren( min mor har), men en MA...
Jeg ønsker deg uansett lykke til til tirsdag
[&o]

Jeg veit ikke hvor lenge en må vente jeg, bare ser for meg at det ikke blir med det første da.. Men.. håper det har vært en SA..!

takktakK!

Så leit [:(]

sender en klem

det var trist lesning :/ Sender over mange gode tanker til deg og syns du er kjempeflink til å se fremover! Hold ut så er vi mange her inne som sender over babystøv og lykke videre på ferden;)

Takktakk alle sammen!! [:)]

Jeg krysser fingre og tær for at det har vært en SA, så satser vi på det! [:)] Rart å sette et smilefjes etter den setningen, men med tanke på det andre alternativet, så er det det riktige håper jeg..

Vi skal iallefall ha en 2011-baby, ingen tvil om det! [:D]

YOU GO GIRL!!!! Det er maaaaange dager igjen av 2011 og en av de må jo være forbeholdt dere!

Hold motet oppe så går naturen sin gang, selvom vi så veldig gjerne skulle hatt deg med oss her i marsgjengen!

Jeg krysser fingre og tær for at det har vært en SA, så satser vi på det! [:)] Rart å sette et smilefjes etter den setningen, men med tanke på det andre alternativet, så er det det riktige håper jeg..

uff..[:(] Sender en klem..

ORIGINAL: Juhuuuuu!!!

YOU GO GIRL!!!! Det er maaaaange dager igjen av 2011 og en av de må jo være forbeholdt dere!

Hold motet oppe så går naturen sin gang, selvom vi så veldig gjerne skulle hatt deg med oss her i marsgjengen!

Såå enig!!

Åhhhh nei![:(] dette var jo forferdelige nyheter![:(][:(][:(] det var jo ikke slik det skulle gå.........[:(] sender over en kjempestor trøsteklem til deg og dine[:(]

ORIGINAL: diddle

Åhhhh nei![:(] dette var jo forferdelige nyheter![:(][:(][:(] det var jo ikke slik det skulle gå.........[:(] sender over en kjempestor trøsteklem til deg og dine[:(]

stoooor klem fra meg også!

Huff, så trist[:(][:(][:(] sender deg en stor klem

takk takk alle sammen! [:)]

Back
Topp