Jaja, da ligger man her, da...

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Begynte å blø ganske mye for et par timer siden, så dro sporenstreks hjem fra jobb, selvfølgelig. Snakket med legen nå i sted, og fikk beskjed om å ta det helt med ro i ett døgn, og ta kontakt hvis blødningen ble større, eller det ble store smerter. Hcg-måling kunne jeg ikke få.. Så nå ligger man her, da, og aner ikke hva som skjer. Blødningen var nesten borte igjen når jeg var på toalettet i sted., og forhåpentligvis fortsetter det sånn. Er fortsatt kvalm og sånt, og det er jo et godt tegn? Får vel bare krysse fingrene og håpe på det beste...

Uff :( Krysser fingrene for deg at du ikke begynner å blø igjen!
Lykke til!

Huff, krysser fingrene for at det er ei uskyldig blødning.
Kvalme er et bra tegn :)
Venninna mi som har mistet noen ganger, Skjønte alltid at hun var i ferd med å miste når kvalmen forsvant. Den forsvant før hun begynte å blø hver gang.
Neppe noe fasit altså, men håper det stemmer for din del også!

Uff, det er skummelt med slike ting!! Krysser fingrene for deg, og håper det bare var en uskyldig blødning!! Sender varme klemmer!=)

Takk, søte dere. <3 stakkars samboeren min fikk helt panikk, og kom hjem fra jobb, han også. det ser heldigvis ut til å ha stoppet nå. er bare litt rosa på papiret. er ikke vondt, heller. hvis ikke det kommer mer innen onsdag ringer jeg og bestiller ultralyd til rundt uke 12, hvis de har åpent da. vil ikke gå helt til ordinær ultralyd og lure på om det fortsatt er liv.>

håper alt er bra :) jeg hadde uten tvil bestillt ul uansett for å være sikker på at alt er bra .

skummelt..... håper alt er bra.

Back
Topp