Jaja, da klarte jeg ikke å holde meg likevel...

HeltPåTur

Elsker forumet
.. og bare MÅTTE teste med den digitale testen!!:p


Klønete klønete meg, holdt jo bare testen i 5 sekunder i glasset med urin i stedet for 20 sekunder, som det står i pakningsvedlegget at man skal. I tillegg så testet jeg jo ikke på morgenurin, såååå hvorvidt disse ukene er rett eller ei vet jeg ikke.. 
Er 4 + 0 uker idag, i følge terminkalkulator.com, beregnet fra unnfangelse..

MEN det viktigste av alt, er at denne testen trengs ialle fall ikke å tydes!! :D
 
Gratulerer :)
 
TAAAKK :D nei, DEN testen stoler jeg mer på! ;) men blir likevel en tidlig ul om ca 2 uker for å se om det er et bankende hjerte det :)
 
Gratulerer! :D

Men det er en ting jeg ikke helt skjønner med den der testen (med ukesindikator). Viser den alder på foster eller på hvor mange uker du er på vei. For hvis den viser alder på foster, så passer vel det med at du er 4 uker på vei? Men hvis den viser hvor mange uker du er på vei, så burde jo ikke det egentlig gå an?

Eller er jeg bare helt teit nå? (har ikke tatt den typen før) emoticon
 
Takk Frøkna17, Kinesnora og mortil2stk! :D

Kinesnora: ukene på testen er fosterets alder.. Men om jeg er 4 uker på vei idag, så ligger jeg jo egentlig midt i mellom 1-2 og 2-3, men i og med at jeg går inn i uke 5 imorgen burde den vel heller ha stått på 2-3 (4-5)? hehe, ikke vet jeg...;) 
 
Takk Frøkna17, Kinesnora og mortil2stk! :D

Kinesnora: ukene på testen er fosterets alder.. Men om jeg er 4 uker på vei idag, så ligger jeg jo egentlig midt i mellom 1-2 og 2-3, men i og med at jeg går inn i uke 5 imorgen burde den vel heller ha stått på 2-3 (4-5)? hehe, ikke vet jeg...;) 
 
Da er det i hvertfall ingen tvil lenger :) Gratulerer!
 
Den testen der kjøpte jeg også etter to positive strimler... For å være sikkert ;-) jeg fikk gravid 2-3 på dag 4+0, så det er fosterets alder de viser.
 
Ingen tvil nå lenger nei!!:) men tidlig ul om et par uker blir det likevel, for å overbevise meg selv skikkelig;)
 
Ok, skjønner :) Blir bra med tidlig ul da, så blir du helt sikker :)
 
Jeg hiver meg over en CB-digital i morgen tidlig, og viser den klart gravid, ja da kommer jeg inn her til deg snupp :)
Stoler ikke helt på de svake strimlene jeg har fått til nå. Hihi


 
Det er jammen ikke lett å stole på disse positive testene når de først slår positivt ut, så da er det bra at de har funnet opp noe så fantastisk som digitale tester!! :D
Håper du kommer inn her til oss imorgen da, Amahel!! :D
 
Ja jeg kom meg inn hit vet du....
Tar litt tid å fordøye det. Hihi.

Klarer ikke helt å tro det enda.


 
Back
Topp