Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: twinanne
OK jeg kjønner - da skal jeg ikke tenke på å flytte til Lakselv noen gang, for holde meg her nede på østlandet. [&:] Håper at våren kommer skikkelig snart til dere også.
ORIGINAL: Ivara
Fysjom!
Du får si fra hvis det drar ut så får vi heller sende deg noen bjørkeskudd i posten så du har å pynte med til 17.mai. [&:][:D]
ORIGINAL: twinanne
ORIGINAL: Sarah
Huff da, her er det grønt og flott. Dere har ikke vurdert å flytte nedover til oss og varmen da BabyT? ?
[:D][;)][:D]
Sarah jeg tror ikke babyT liker alt pollene vi har her nede på Østlandet jeg, he he.....snakker litt bak ryggen på deg jeg babyT[8D]
ORIGINAL: Nøsste
ORIGINAL: Ivara
Fysjom!
Du får si fra hvis det drar ut så får vi heller sende deg noen bjørkeskudd i posten så du har å pynte med til 17.mai. [&:][:D]
ORIGINAL: babyT?
Sarah: Klarer meg igrunnen fint uten bjørkepollen, jeg da. Men joda. Vi har tenkt på å flytte sørover. En rogalending og en trønder bor ikke akkurat frivillig i Lakselv [;)] Flytter til Sola, eller området rundt, innen januar 2010.
ORIGINAL: Sarah
[;)]ORIGINAL: babyT?
Sarah: Klarer meg igrunnen fint uten bjørkepollen, jeg da. Men joda. Vi har tenkt på å flytte sørover. En rogalending og en trønder bor ikke akkurat frivillig i Lakselv [;)] Flytter til Sola, eller området rundt, innen januar 2010.
Stemmer det babyT?, når du sier det så vet jeg jo egentlig det. Du har jo sagt det før[:D] Mannen fikk seg jobb der ikke sant? I noe flygreier var det ikke??[:D][;)]