Jaja, da er det hvitt utenfor stuevinduene

OK jeg kjønner - da skal jeg ikke tenke på å flytte til Lakselv noen gang, for holde meg her nede på østlandet. [&:] Håper at våren kommer skikkelig snart til dere også.

ORIGINAL: twinanne

OK jeg kjønner - da skal jeg ikke tenke på å flytte til Lakselv noen gang, for holde meg her nede på østlandet. [&:] Håper at våren kommer skikkelig snart til dere også.

Hihi, vi hadde vår her noen timer i formiddag. Akkurat nok til at jeg rakk å vaske en maskin med klær og få hengt den ut til tørk, og gå en tur. Mens vi spiste middag sier mannen plutselig; Eh... Mona, jeg tror det begynner å regne nå. Så da var det jo rett ut og ta inn klesvasken igjen. Den var heldigvis tørr da (hvertfall mesteparten). Så litt vår har vi da hatt.

Jeg er jo vokst opp med "ordtaket" om at april er lunefull. I finnmark er det mai som er lunefull...

Oi då! Jaja, då setter ein vel utrulig pris på våren og sommaren når den kommer for fullt[:)]

men missunner deg ikkje..

ORIGINAL: Ivara

Fysjom!

Du får si fra hvis det drar ut så får vi heller sende deg noen bjørkeskudd i posten så du har å pynte med til 17.mai. [&:][:D]

Lover du at de er allergivennlige da? Ikke så glad i bjørkepollen, jeg [&:] AAAAAATSJOOOO! [8D]

Håper vi får litt vår imorgen også, for da kan jeg tørke mer klær ute. Så lenge det er vårlig og fint på dagen så er det ikke så ille om det sludder på kvelden

Huff da, her er det grønt og flott. Dere har ikke vurdert å flytte nedover til oss og varmen da BabyT? ?
[:D][;)][:D]

ORIGINAL: Sarah

Huff da, her er det grønt og flott. Dere har ikke vurdert å flytte nedover til oss og varmen da BabyT? ?

Sarah jeg tror ikke babyT liker alt pollene vi har her nede på Østlandet jeg, he he.....snakker litt bak ryggen på deg jeg babyT[8D]

ORIGINAL: twinanne

Sarah jeg tror ikke babyT liker alt pollene vi har her nede på Østlandet jeg, he he.....snakker litt bak ryggen på deg jeg babyT[8D]

Helt i orden twinanne. Har vært på besøk hos et vennepar noen timer, så godt jeg har noen til å svare for meg i mellomtiden [8D]

Sarah: Klarer meg igrunnen fint uten bjørkepollen, jeg da. Men joda. Vi har tenkt på å flytte sørover. En rogalending og en trønder bor ikke akkurat frivillig i Lakselv [;)] Flytter til Sola, eller området rundt, innen januar 2010.

Fysjom!

Du får si fra hvis det drar ut så får vi heller sende deg noen bjørkeskudd i posten så du har å pynte med til 17.mai. [&:][:D]

ORIGINAL: Nøsste

Fysjom!

Nå er det ikke akkurat det at bjørka ikke er grønn som er problemet. Det synes jeg bare er greit da jeg har bjørkepollenallergi, men det kunne jo vært litt mildere for det, uten at bjørka spretter [;)]

[;)]
ORIGINAL: babyT?

Sarah: Klarer meg igrunnen fint uten bjørkepollen, jeg da. Men joda. Vi har tenkt på å flytte sørover. En rogalending og en trønder bor ikke akkurat frivillig i Lakselv [;)] Flytter til Sola, eller området rundt, innen januar 2010.

Stemmer det babyT?, når du sier det så vet jeg jo egentlig det. Du har jo sagt det før[:D] Mannen fikk seg jobb der ikke sant? I noe flygreier var det ikke??[:D][;)]

[;)]
ORIGINAL: babyT?

Stemmer det babyT?, når du sier det så vet jeg jo egentlig det. Du har jo sagt det før[:D] Mannen fikk seg jobb der ikke sant? I noe flygreier var det ikke??[:D][;)]

Det stemmer Sarah. Har nevnt det her inne tidligere. Han har fått jobb, ja. Er flygeleder, det vil si at han sitter i tårnet og dirigerer flyene under take-off og landing.

Back
Topp