Jaja, da blir det ul imorgen...

Hepe

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Februarlykke 2022❄️
Jeg skal til gynokolgen imorgen. En time som jeg har hatt i noen mnd. Var litt fremogtilbake på om jeg bare skulle avbestille den, siden jeg nå har blitt gravid. Men legen sa at jeg bare kunne gå for en sjekk. Men sa til henne at jeg testet etter el, og da er jeg 4+1, når jeg skal til gynokolgen. Men hun sa at de bare går ut etter menstermin foreløpigt... Så da får jeg se hva gyn sier imorgen, så skal jeg bestille legetime etter 12 uke :) Noen som har vært på ul, så tidlig? Så dere noe da?

Ja men ikke denne gangen da men så en hvit sirkel med svart inni og rundt osv :) så var egentlig kunn den hvite sirkelen som var forskjell på hele bildet liksom. Men syns det var koselig for det da :D masse lykke til i morgen :)

Ja men ikke denne gangen da men så en hvit sirkel med svart inni og rundt osv :) så var egentlig kunn den hvite sirkelen som var forskjell på hele bildet liksom. Men syns det var koselig for det da :D masse lykke til i morgen :)
Takk :-) Komme til å bestiil privat ul i uke 11. Så det blir spennende :-)

Jeg vil veldig gjerne gå på tidlig ul, men tror jeg vil vente til rundt uke 11-12, for å se så mye som mulig :P Mannen min har tatt bol, sprøyte på rumpa, i perioden jeg ble gravid. Var ikke prøvere eller noe, så jeg er litt spent på om det kan ha påvirket noe. Håper og tror ikke det.

Jeg vil veldig gjerne gå på tidlig ul, men tror jeg vil vente til rundt uke 11-12, for å se så mye som mulig :p Mannen min har tatt bol, sprøyte på rumpa, i perioden jeg ble gravid. Var ikke prøvere eller noe, så jeg er litt spent på om det kan ha påvirket noe. Håper og tror ikke det.
Ja, jeg skal bestille i uke 11 :-) Men var og meningen og gå idag, men de ringte å sa at gyn var syk. Så da fikk jeg en ny time 17.12 :-) Like så greit! Da får jeg se litt mer :-)

Ja, jeg skal bestille i uke 11 :) Men var og meningen og gå idag, men de ringte å sa at gyn var syk. Så da fikk jeg en ny time 17.12 :) Like så greit! Da får jeg se litt mer :)
Åja, det er jo like greit ja :) Gleder meg sykt mye, og TENK om de finner tvillinger :O nei da altså!! Da må vi ha trillingvogn! Hvor mye koster en time?

Da var gyn syk, så jeg fikk ny time 17.11 :) Syns det var bare bra! Da får jeg se mer :) Mens termin blir da 8+2, eltermin 6+2
Åja det var jo kjedelig. Men alikevel er ikke sikkert du hadde sett noe heller men de andre terminene som du nevner så slår jo hjertet og det er jo mer morro å se :D var på ul i uke 8 en gang også og da var det bitte små "stumper" av armer og bein, kropp og hode :) det var stas husker jeg :)

Åja, det er jo like greit ja :) Gleder meg sykt mye, og TENK om de finner tvillinger :O nei da altså!! Da må vi ha trillingvogn! Hvor mye koster en time?
Ble henvist av legen, da betaler jeg en egenandel på 300-400kr. Uten henvisnig koster det 1200kr. Vet ikke hva det koster andre plasser... Spørs hvor du går.

Åja det var jo kjedelig. Men alikevel er ikke sikkert du hadde sett noe heller men de andre terminene som du nevner så slår jo hjertet og det er jo mer morro å se :D var på ul i uke 8 en gang også og da var det bitte små "stumper" av armer og bein, kropp og hode :) det var stas husker jeg :)
Ja, det blir spennende! Tidligste jeg har vært er uke 11. Denne timen fikk jeg jo før jeg ble gravid. Så derfor blir det slik nå. Så da blir det tidlig ul i uke 6, privat uke 11, da får jeg bilder :-) Så er det jo den ordinære i uke 18, så skal jeg ha en 3d i uke 25-30. Gleder meg veldig! :-D

Må bare vise deg de fine bildene fra sist :-) Håper de blir like bra denne gangen!

image.jpeg

image.jpeg

Ja, det blir spennende! Tidligste jeg har vært er uke 11. Denne timen fikk jeg jo før jeg ble gravid. Så derfor blir det slik nå. Så da blir det tidlig ul i uke 6, privat uke 11, da får jeg bilder :) Så er det jo den ordinære i uke 18, så skal jeg ha en 3d i uke 25-30. Gleder meg veldig! :-D

Må bare vise deg de fine bildene fra sist :) Håper de blir like bra denne gangen!

Vis vedlegget 148766

Vis vedlegget 148764
Herlig <3 jeg har også vært på en del ultralyder :) blir en i uke 6, uke 14, ordinær og 3D her denne gangen hvertfall :) når jeg fikk datteren min var jeg på veldig mange :p

Uke 8+ ett eller annet jeg ikke husker nå.
image.jpeg

Uke 15 ca
image.jpeg

3D <3
image.jpeg

Hadde forresten kastet det Bilde jeg hadde fra uke 4 for det var ett svangerskap som aldri ble til, så var egentlig bare sårt å ha det bilde. Prøvde å se i går siden du skulle egentlig på ul se :)

Heldige dere som skal på tidlig ul, hadde d vært mulig her skulle jeg gjort d selv også...men er kun hos gyn på sykehuset man får ul, og da må man ha hanvisning...d er ingen ting som tyder på at jeg trenger ekstra oppfølging, så må vel bare vente til oul:/ Æsj!

Heldige dere som skal på tidlig ul, hadde d vært mulig her skulle jeg gjort d selv også...men er kun hos gyn på sykehuset man får ul, og da må man ha hanvisning...d er ingen ting som tyder på at jeg trenger ekstra oppfølging, så må vel bare vente til oul:/ Æsj!
Tar det privat jeg hvertfall da :) vasnkelig å få igjennom noe i det offentlige. Men går til en i Moss. Ho har veldig nytt og fancy apparat så det er veldig bra :) blir bare ordinære som blir offentlig her tenker jeg. Sist så ringte jeg sykehuset i hytt og gevær fordi jeg ville se barnet mitt omtrent. Hadde noe små blødninger igjennom svangerskapet altså men tror jeg kanskje brukte det litt væl mye helt ærlig.. Så var jeg 19 år og kanskje litt mer nervøs og nytt for meg :p

Tar det privat jeg hvertfall da :) vasnkelig å få igjennom noe i det offentlige. Men går til en i Moss. Ho har veldig nytt og fancy apparat så det er veldig bra :) blir bare ordinære som blir offentlig her tenker jeg. Sist så ringte jeg sykehuset i hytt og gevær fordi jeg ville se barnet mitt omtrent. Hadde noe små blødninger igjennom svangerskapet altså men tror jeg kanskje brukte det litt væl mye helt ærlig.. Så var jeg 19 år og kanskje litt mer nervøs og nytt for meg :p

Regner med de fleste tar tidlig ul privat, hvis d ikke er noe som tyder på at d trengs selvsagt:) D er dessverre ingen privat i området her jeg bor, da må jeg enten kjøre i mange timer eller fly...og d blir litt vel dyrt for bare en ul, haha. Må nok bare vente på uke 18 gitt;) Dersom d ikke skjer noe så jeg kan mase meg til noe på sykehuset (men ser sånn sett helst at d ikke skjer):p

Regner med de fleste tar tidlig ul privat, hvis d ikke er noe som tyder på at d trengs selvsagt:) D er dessverre ingen privat i området her jeg bor, da må jeg enten kjøre i mange timer eller fly...og d blir litt vel dyrt for bare en ul, haha. Må nok bare vente på uke 18 gitt;) Dersom d ikke skjer noe så jeg kan mase meg til noe på sykehuset (men ser sånn sett helst at d ikke skjer):p
Åja såpass. Kjedelig da. Rundt meg er det ganske mange private steder så trodde liksom det var stort sett over alt nå jeg. Men skjønner at den ul timen blir litt i drøyeste laget da ja. Hadde nok droppet det selv :p

Åja såpass. Kjedelig da. Rundt meg er det ganske mange private steder så trodde liksom det var stort sett over alt nå jeg. Men skjønner at den ul timen blir litt i drøyeste laget da ja. Hadde nok droppet det selv :p

Hehe, ja, d er litt langt mellom de større stedene som (kanskje) har privat ul her nord:p Bare å håpe alt går bra:)

Back
Topp