Jaha... brun utflod

lindacol

Blir kjent med forumet
Var ganske trygg på graviditeten denne gang. Ikke vært så urolig fordi jeg har sterke symptomer.. Men så jammen kom det brunt slim på papiret nettopp på do.
Uff nå føles det som det murrer mer o gjør vondt bare for derfor også..
Er i 7+5..
Hva skal jeg gjøre å tenke nåda?
Burde jeg ta de ekstra rolig eller spiller det ingen rolle?

Småblødde i nesten to uker jeg. Fortsatt gravid, og de har ikke funnet noe feil eller tegn til begynnende sa på sykehuset.. Så trenger ikke være noe som er galt:-)

Var inne på tre kontroller, og hver gang jeg spurte fikk jeg beskjed om at det bare er å leve som normalt. Hvis det er noe som er feil avslutter kroppen det uansett:-/

Det trenger ikke å være noe galt, brun utflod betyr ingenting i seg selv. Hvis det kommer mer eller det kommer blod og du blir urolig er det kanskje lurt å ta kontakt med lege/jordmor for å høre hva de sier.

Huff... Tenk om man bare kan vite hva som skjer med en gang i steden for å lure og bekymre seg.. Har fortsatt brun utflod o relativt sterke mens smerter i både rygg o mage som kommer å går..

Jeg anbefaler deg å kontakte en gynekolog så fort så mulig.
Det kan gå begge veier. For meg gikk det galt i uke 7.

Jeg ville ringt lege hvis du er bekymret. Bedre med en sjekk for mye [emoji173]️

Huff... Tenk om man bare kan vite hva som skjer med en gang i steden for å lure og bekymre seg.. Har fortsatt brun utflod o relativt sterke mens smerter i både rygg o mage som kommer å går..
Jeg ville ringt legen og hørt! Ikke underdriv hvordan du føler deg.

Er litt bekymret for å sjekke med tul nå når pappan er bortreist på jobb. Tenk om det ikke er liv!? Han kommer igen på torsdag/fredag... Venter til da for begges skyld..
Skjer noe før det er de jo inget jeg kan styre over allikevel...

Dette hørtes ikke greit ut. Håper alt er i orden. Hadde selv rosa utflod og murring en dag forrige uke, men gikk over i løpet av et døgn. Ikke så mye man kan gjøre, men ring legen om det blir verre. Da kan du ikke vente helt til torsdag!

Sniker fra mars. Jeg hadde brun utflod fra uke 5 til nesten uke 8. Er nå 13+2. Ta kontakt med lege. Kanskje progesteronstøtte er noe for deg? Brun utflod behøver ikke bety at noe er galt.

Sniker fra mars. Jeg hadde brun utflod fra uke 5 til nesten uke 8. Er nå 13+2. Ta kontakt med lege. Kanskje progesteronstøtte er noe for deg? Brun utflod behøver ikke bety at noe er galt.

Progesteronstøtte?

Håper alt går bra med deg! Som de andre sier her, så trenger ikke nødvendigvis brun utflod å bety noe som helst. Snakk med lege om du er bekymret!

Back
Topp