Jah, festlig start på dagen...

Escuro

Forumet er livet
Gjett hvem som punkterte da, og stod rådvill og blond i regnet med liten baby?

Jepp.

Og hadde lagt fra meg mobilen hjemme, skulle jo bare kjøre samboern på jobb og dra rett hjem igjen, en tur som totalt tar 15 min. Vel, ringte samboern fra en Mix-kiosk, og han fikk tak i folk på Dekk&Felg Spesialisten, som kjørte bort til meg og fikset bytte av dekk. Det punkterte dekket kom det RØYK av da jeg stoppet, så våget ikke kjøre videre.

Viste seg at dekket var fullstendig ødelagt (oi, så overraskende) og vi måtte bytte begge på fremakslingen. Jeg sa jo kjør på, kostet 2000 for to nye dekk. Milan gråt og var sulten, så ville bare komme meg hjem.

Så kommer jeg hjem da, og sendte sms til samboern om at det ble to nye dekk. Og da ringte han tilbake og var sur, fordi han kunne fått billigere dekk av fettern som er mekaniker. Og jeg kunne jo ikke svare på hva slags dekk det var heller, kvalitet og merke etc. Så nå er samboern ganske muggen. Blaaah...

Deilig med sånne menn[:'(]
Får nu håp at han bi blid igjen før han kjæm heim t dåkk[:)]

Uffda men han livner nok opp etterhvert. Trengte jo å komme hjem med Milan[:)]

ORIGINAL: Sofie.

Deilig med sånne menn[:'(]
Får nu håp at han bi blid igjen før han kjæm heim t dåkk[:)]

Jah, det får jeg også håpe, ellers må jeg la være å hente han etter jobb i dag [:D] Hihi! Skjønner jo frustrasjonen hans litt da, waste of money. Lett å bli sur når ting allerede har gått galt, og det kommer enda mer dritt. Så jeg hadde nok blitt muggen selv også. Men men, shit happens. Kjipt at det er i dag han er ferdig kl 12 istedetfor 4 da, hehe. Han kunne godt fått noen ekstra timer å være muggen på alene [:D]

Man gjør jo så godt man kan!

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Kjiper'n. [&:] Ble han litt mindre muggen og mer happy utover dagen? [:D]

Ja, alt løste seg [:D] Han ringte til Dekk&Felg, for de dekkene vi hadde fått kom rævdårlig ut i test og var ikke trafikksikre [&:] Men så viste det seg at det var de eneste dekkene de hadde inne. Men vi fikk lov å komme tilbake over påske og bytte til kjente merker som lå på topp i testen, og vi skulle få dem til firmapris. Kun et mellomlegg på 500 pr dekk, så det var jo kjempebra [:D] Så nå er han happy igjen [8D]

Back
Topp