Jag trodde änglarna fanns

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
bara, bara i himmeleeeen..
Jag trodde änglarna fanns
bara, bara i himmelen..
Men deeeeet va innan jag mötte deeeeeg..

Jah.. Den hører visst jeg på nå..
*skjems*

Hihihi, mamman min arrangerer Ole Ivars dansegallaer, så den har jeg aaaaldri hørt før nei[8D]

Åh, den fenger meg[;)] Fikk jeg og lyst til å høre på nå!

Synes det var så koselig/søtt da hun fra Tangerudbakken gikk og nynnet på den jeg da[:)] Hun gikk der og trallet og sang for seg selv.. hehe

ORIGINAL: Fridasinmamma

Er det Ole Ivars som har denne ?

Jepp! Mamma sitt firma heter faktisk Ole Ivars Engler.. Hihihi[8D] Når jeg har vært med og hjulpet til under arrangementene så har jeg blitt tvunget til å gå i rosa t-skjorte med Ole Ivars Engler på[;)] Fæææænsy!

ORIGINAL: Angelicka24

ORIGINAL: Fridasinmamma

Er det Ole Ivars som har denne ?

Jepp! Mamma sitt firma heter faktisk Ole Ivars Engler.. Hihihi[8D] Når jeg har vært med og hjulpet til under arrangementene så har jeg blitt tvunget til å gå i rosa t-skjorte med Ole Ivars Engler på[;)] Fæææænsy!

Alt kler den smukke[:)]

Neida, sangen er ikke fæl, men at jeg satt hjemme alene og hørte på Ole Ivars, Ingemars og forskjellige andre spreke band var liksom det jeg "skjems" over da.. [8|][:D]
Har selv jobba på Ole Ivars konserter jeg.. Men hadde IKKE rosa t-skjorte som sto Ole Ivars på.. [:D]

syns den er kjempefin jeg!
om jeg noen gang skal gifte meg skal den sangen spilles!!!

har omtrent alle cdene til ole ivars, syns det er skikkelig go musikk!

(jada,skulle tro jeg var ørti år eldre[8D])

ORIGINAL: Booberella

Neida, sangen er ikke fæl, men at jeg satt hjemme alene og hørte på Ole Ivars, Ingemars og forskjellige andre spreke band var liksom det jeg "skjems" over da.. [8|][:D]
Har selv jobba på Ole Ivars konserter jeg.. Men hadde IKKE rosa t-skjorte som sto Ole Ivars på.. [:D]

Hehehe, hun driver bare arrangement i Haugesund og Stavangerområdet[;)]

Back
Topp