jag har testet...

Ta en CB test. Er jo spent som bare det nå.
Kan jo snart gratulere deg.

Gratulerer med sladrevenn da :) [;)]
ORIGINAL: martaIfarta

ORIGINAL: Pelota

Spennende da!! Vi bare si en ting om de testene for jeg testa med slik og de stripsene... Da jeg testa var det veldig tidlig (visste ikke det da) og den ultrasvake streken som kom frem kom ikke før etter det var gått nesten 5 min, som står er virketid på de testene... Derfor tok det noen dager og noen flere tester før jeg virkelig trodde på dem. Men har sjekka litt rundt og det er visst ingen som har fått falsk positiv på dem...

Lykke til uansett[:D] Krysser fingrene for deg!!

vvvoooovvvv, såppas!!
ser ut som den er posetiv ja,sinsyk svak nesten strek...

kanskje jeg rett og slett er gravid da[:D][:D][:D][:)]

takk takk[:D][:D]

tror jeg skal prøve å holde meg til i morgen tidlig,og ta en test da,så kjipt hvis jeg tar en test til i dag,og den blir tydlig negativ,hehe vil leve litt son kanskje gravid,hihi[:D]
hvis jeg klarer å vente da,nen skal jo ikke ha mensen før i morgen da...

hei! æ jor d samme som dæ å tok testen litt tili, å streken var svak svak rosa, men etter ett par timer var den mye klarere... å etter to tester til selfølgeli [:)]
Lykke til!!

ORIGINAL: bls

hei! æ jor d samme som dæ å tok testen litt tili, å streken var svak svak rosa, men etter ett par timer var den mye klarere... å etter to tester til selfølgeli [:)]
Lykke til!!

oi,jeg tror seriøst jeg er gravid,hehe, det er jo så mange som har hatt det slik som meg,og det har visst seg at de er gravid!![:D]

tusen takk[:D]

Hei martaIfarta!

Har en god følelse her!
Jeg tok slike tester som var fra billig tester og opplevde akkurat det samme som det du beskriver. Det var en svak liten rosa strek som jeg nesten trodde jeg innbilte meg. Mannen var helt sikker på at det ikke var noen strek. Tror jeg ventet fem dager før jeg tok en ny en for det var midt i julen og selv den tok det litt tid før den viste strek og det var en slik quick response. Så kanskje de fra billig tester viser veldig tidlig. Er det i dag du skulle hatt IKM?

Lykke til, håper du ikke blir skuffet.

Høne

har en litt god følelse jag også[:D]

i morgen er det 33dager siden jeg fikk tanta sist,har syklus fra 32 til 35 dager det siste året..

så det er jo ganske tidlig å teste nå,men klarte ikke å vente,hehe[:)]

skal ta ny i morgen, kjenner ikke noe som tyder på at tanta kommer...[8|]

Synes jammen du er tøff som klarer å vente... jeg har forresten ikke fått noe besøk ennå... gruer meg til testing i morgen jeg... og gleder meg... og gruer meg[&:][&:]

bra at tanta ikke har kommet til noen av oss enda...[:D]

kanskje vi begge to er gravide, da blir det gledesbrøl ja[:D][:)][:)]

Back
Topp