jag har testet...

martaIfarta

Elsker forumet
tok en test når jeg sto opp,klarte ikke å vente lenger,hehe...

men sefølgelig ble den helt rar...

hele testvinduet ble liksom lyserosa(har slik stavtest fra billigtester,10 stk for 180 kr med lilla topp)

det lyserosa gikk litt til bake,og be litt lysere,
syns jag ser en svak svak strek,men vet egentlig ikke, sikkert bare det at jeg vil at det skal være det...hmf..
vart ikke akkurat noe klokere av dette nei,så må ta ny i mårra tili[8D]

noen som hatt det sånn,at en ikke vet helt hva testen viset??

lenemor har du testet??[;)]

Oi, ja, jeg satt nettopp og skrev et svar på tråden jeg startet i går....

Testen din skal bli helt rosa først, og så forsvinner det rosa og det står igjen en rosa strek (kontrollstrek.. om du ser ved siden av vinduet står det en C), og forhåpentligvis også en strek til...

Jeg fikk altså ingenting... ikke rosa vindu, ikke kontrollstrek, og i alle fall ikke noen baby-positiv-strek..

Hehehe, må bare le litt, for begge to har hatt en rar test i dag. Håper det gir bedre resultat i morgen. Tiss på en kopp, sånn at dere kan teste flere ganger om nødvendig! KJempespent på å høre om dere har positive tester! Jeg vil, jeg vil!

Lykke til,jenter!

M

Ja er det ikke rart monicabebe... skjebnen har nok ikke grepet inn bare hos meg i dag... får håpe denne skjebnen er en kul kis da, og ikke en bitter gammel jomfru[:@]

kontrollstreken er sterk og rosa,men resten er veldig svakt rosa,og jeg synes jeg ser en veldig veldig svak teststrek...

Oi så spennende da.. Aner ikke hva noe av det der betyr egentlig, men håper på fullklaff hos dere begge[:)]

Kanskje de får rart resultat fordi dere tester litt tidlig og derfor ikke vil skuffe dere? Staser på full klaff på neste testing!

Spennede hvis du synes du skimter en strek da. Kanskje du må kjøpe en Clear Blue digital. Da sier den jo om du er gravid eller ikke!

Klem, M

hehe ja dette var helt rart,og at vi begge to skulle få det...

det er ja litt tilig enda til meg, og jeg stoler ikke helt på testene hær,men skal prøve igjen i morgen[;)]

men om du har svak strek så har du jo en strek da..... det skal jo bety en ting...[:D]

Jeg derimot fikk et helt hvitt vindu som ikke endret seg i det hele tatt, så jeg slipper å lure om den viste det ene eller det andre[;)]

Skal jo egentlig ikke være så tidlig for meg å teste nå, ellers hadde jeg ikke gjort det. Om jeg hadde rett med hensyn til el så var det 01.01. - altså nesten tre uker siden.. Får prøve igjen i morgen - jeg lar meg ikke stanse så lett nei[:D]

det er bra ja,det er bare å stå på,hehe[:D]

hehe tror jeg er litt gal,tok ut strimellen fra staven for å se litt bedre på den,det er faktisk en strek dær,men den er ikke helt hel på en måte,den mangler liksom ene enden sin,hehe....men syns det er en strek ja[8|]

kan du ikke kjøpe en CB-test martaIfarta? Da kan du vente noen timer før su tisser på den senere i dag! Kjempespent jeg nå. Du høres jaggu gravid ut!

Krysser alt jeg har for deg!

M

ORIGINAL: monicabebe

kan du ikke kjøpe en CB-test martaIfarta? Da kan du vente noen timer før su tisser på den senere i dag! Kjempespent jeg nå. Du høres jaggu gravid ut!

Krysser alt jeg har for deg!

M

ååhhhh,kjenner at nå er jeg sinnsyk spent,hehe jeg kan jo faktisk være gravid[;)]

skal kjøpe en CB senere i dag ja,bare må ha den,bare må,hehe[:)]

lykke til sender litt babystøv jeg kanskje testen blir litt tydligere[;)]

husk å spare opp urin i noen timer først da marta... får nok ligge unna kaffekanna nå på morgenen du (sier lenemor mens hun slurper i seg nok en kopp nyydelig, varm kaffe)

hehe må nok vente noen timer ja...

drikker ikke kaffe,så det er ikke noe problem,hehe...men du får kose deg med kaffen di

Gjett om jeg gjør - jeg eeeelsker kaffe, og hvisomatte jeg skulle ha en positiv test i morgen så må jeg vel kutte ned.. får bøtte innpå i dag for sikkerhets skyld![:D]

Du martaifarta - jeg kom til å tenke på en ting.. har du sladrevenn her inne? For at om testen skulle vise positivt nå, så må du jo ha det, og jeg vil veldig gjerne være om du ikke har noen allerede...

hehehe,lenemor,sant det ja,vikyig å tenke fram i tid og planlegge,hihi[:D][:D][:D]

hvis jeg får posetiv test snart så vil jeg veldig gjerne at du skal være sladrevennen min,hihi[:)]

jeg kan være din hvis du vill[:D][:D]

hehe,morro ja,vet ikke om jeg har en spire enda,men sladrevenn,det har jeg[:)][;)]

Spennende da!! Vi bare si en ting om de testene for jeg testa med slik og de stripsene... Da jeg testa var det veldig tidlig (visste ikke det da) og den ultrasvake streken som kom frem kom ikke før etter det var gått nesten 5 min, som står er virketid på de testene... Derfor tok det noen dager og noen flere tester før jeg virkelig trodde på dem. Men har sjekka litt rundt og det er visst ingen som har fått falsk positiv på dem...

Lykke til uansett[:D] Krysser fingrene for deg!!

ORIGINAL: Pelota

Spennende da!! Vi bare si en ting om de testene for jeg testa med slik og de stripsene... Da jeg testa var det veldig tidlig (visste ikke det da) og den ultrasvake streken som kom frem kom ikke før etter det var gått nesten 5 min, som står er virketid på de testene... Derfor tok det noen dager og noen flere tester før jeg virkelig trodde på dem. Men har sjekka litt rundt og det er visst ingen som har fått falsk positiv på dem...

Lykke til uansett[:D] Krysser fingrene for deg!!

vvvoooovvvv, såppas!!
ser ut som den er posetiv ja,sinsyk svak nesten strek...

kanskje jeg rett og slett er gravid da[:D][:D][:D][:)]

Back
Topp