Jag är orolig

Karin m mirakel

Flørter med forumet
[:o] Hej, I lördags morse hade jag diare och ont i magen. Jag svettades och mådde illa, blev yr i huvudet och kände mig svimfärdig. Hela lördagen var jag slapp och snurrig. I går så var jag fortfarande slapp, ont i huvudet. Försökte gå en tur men då fick jag ont nederst i magen på höger sida, och kunde nästan inte gå. Käns lite bättre när jag ligger ner eller sitter. Senare på kvällen har det käns mer som mensvärk. Är i lite bättre form idag men fortfarande slapp?? Jag skall på rutinultralud imorgon kl 1400. Detta har vi längtat jättelänge till. Nu är jag jätteorolig att det skall vara något fel[&o] snyft...Hoppas på något lugnande svar från er!!!!

Mest sannsynlig er det bare vanlig diare, man blir jo svimmel og uvell av det. Men ring jordmor eller lege. Kanskje kan du få komme til jordmora i dag og få høre hjerteslag. Det hjelper å høre at det er liv der inne. Har du merka liv ennå? Hvis du har merka det, har det vært sparking etter at du ble dårlig?
Ring lege eller jordmor, så får du roa deg!

Håper du ikke tenker for mye på dette, for det går sikkert bra [:D]
Hvis du har hatt diarè og vært slapp er det sikkert det som gjør resten også. Mens-smerter har jeg hatt til tider jeg også, i alle ukene.
Og jeg var også gjennom en runde med syk mage. Kom begge veier - var slapp og sliten i 14 dager etterpå.

Lykke til på ultralyd i morgen - og tenk positive tanker [:D] (de negative kan du spytte ut her inne vet du - så skal vi trøste som best vi kan)

Tenker på deg, alt er nok som det skal, skal du se

Men visst du er bekymret synes jeg du skal ta en telefon til jordmor eller lege.
Sånn at du kan få lagt av deg bekymringene.. de er aldri noe gode å ha...

Lykke til i morgen, gleder meg å høre hvordan det gikk!

Tusen tack för svar och för att jag kan dela bekymmer med er[:)]  Jag skall ringa till läkaren nu. Känner mig fortfarande helt matt och konstig (rar) och hjärtat slår i hundra.

Back
Topp