Jadda

• Trådstarter Trådstarter !!
  • Opprettet Opprettet

!!

Forumet er livet
VIP
Syter og klager heletiden føler eg! Men må bare båse ut litt!!

Kom hjem fra jobb  00.00 i går kveld! Idag, er eg så sliten at egi kkje orka å løfte/leke med snuppa!

Frykta ditta skulle komme! Men altså, det var første dag på jobb i går, og eg gruer meg allerede til å jobbe 8 timer i dag! kun stå rett opp ned og lage mat/rydde.

Og jobben MÅ eg ha, hadde håpa på å få kontrakt i går, men det gjorde eg visst ikkje[:-] må sikkert vente 2 uker til eller noe, for da kommer hun som har med det å gjøre!

Poff, gi meg styrke!!! noen tips til noe eg kan spise/ tabletter eller noe som kan gi meg litt mere energi?

Huff, vet hva du mener!!![:'(] Håper det fort går over!!!

Har hørt om en sånn mixtur. Skal se om jeg finner den[;)]

ORIGINAL: Mollå

Huff, vet hva du mener!!![:'(] Håper det fort går over!!!

Har hørt om en sånn mixtur. Skal se om jeg finner den[;)]

Det hadde hvert helt supert[:D] om du giir meg navnet, så kan eg goggle det opp![8D] 

uff det høres ut som et mareritt! håper du får kontraktet snart da! og at du kan kanskje redusere litt evt...

************************************STYRKE***************************************

ORIGINAL: Knottet2

uff det høres ut som et mareritt! håper du får kontraktet snart da! og at du kan kanskje redusere litt evt...

************************************STYRKE***************************************

Takk![:)] ja, må nesten jobbe der et par mnd først.....så får vi se. Kan hende og håper jo på at eg blir bedre! Har jo mest lyst til å jobbe helt frem til permisjon!

Men er det som nå, så blir det nok litt vanskelig! Ikkje kjekt å grue eg til jobb altså....[&o] 

Takk, styrke trenger eg!![:D] håper det finnes en vidunderkur til meg! Tror eg får ringe legen å høre om det er muig å få noe strekere jerntabletter hverfall!

Når jeg jobba 12-14 timer hver dag 6 dager i uka gikk jeg på
gerimax energy men jeg vet ikke om man kan ta dem når man er
gravid ? Men jeg vil ihvertfall annbefale dem hvis det er mulig og
ta dem når man er gravid[;)]

ORIGINAL: Someeone

Når jeg jobba 12-14 timer hver dag 6 dager i uka gikk jeg på
gerimax energy men jeg vet ikke om man kan ta dem når man er
gravid ? Men jeg vil ihvertfall annbefale dem hvis det er mulig og
ta dem når man er gravid[;)]

Takk for tips, men googla litt i ste, og da stod det at det ikkje var ambefalt for barn og gravide![&o] Så tror nok at eg skal stå over det!

Får ringe legen, kan ikkje ha det sånn[:(] Nå er eg så fortvila, 1 time til jobb, ikkje stelt meg og formen er helt på bunn!!

Eg arbeidet før 14 imers dag i ei uke å da tok eg rosenrot i perioder men veit ikkje kordan det er med det når ein er gravid...
Men prøv å slapp av når du kan, å gjør heller minst mulig heime få noen til å ta eit tak med deg ein dag du har fri ein dag så slepp du ta så mye når du kjemheim fra arbeid. Lykke til

er noe som heter floradix tror jeg..
som skal være trygt for gravide og gjøre så du får mer energi[:)]

Bare sånn for å kommentere kontrakten....

DU har KRAV på kontrakt første dag du stiller på jobb....
Du skal ikke gå å vente på kontrakt selv om den personen som har med det å gjøre ikke er der...
Det vil si at visst noe skjer nå, så fraskriver de seg alt ansvar.....og i den situasjonen vil du ikke stå!

Vet ikke om du jobber i helgen, men jeg ville krevd kontrakt første dag du er tilbake på jobb!

ORIGINAL: Enhjørningen

Bare sånn for å kommentere kontrakten....

DU har KRAV på kontrakt første dag du stiller på jobb....
Du skal ikke gå å vente på kontrakt selv om den personen som har med det å gjøre ikke er der...
Det vil si at visst noe skjer nå, så fraskriver de seg alt ansvar.....og i den situasjonen vil du ikke stå!

Vet ikke om du jobber i helgen, men jeg ville krevd kontrakt første dag du er tilbake på jobb!

Signerer denne, håper at du føler deg bedre på jobb i dag[:)]

Back
Topp