jadda... så var det torsdag!!

Trillemor82

Forumet er livet
HURRA!!!!

det er jammen meg snart helg!!

Nå er jentene levert.. i dag var vi våkne tidlig.. så i dag fikk vi god tid.. prøver å få levert de før kl 09.. ellers blir det så mye hyl når jeg drar.. så i dag var vi der ca ti på hel.. rakk å spise en lang frokost hjemme (jentene bare.. jeg spiser nå) og se litt barnetv før vi dro :) Til storesøster sin store glede.

I dag har jeg ikke de store planene gitt.. må vaske badet oppe.. der ser
det virkelig ikke ut.. også rydde kjøkkenbenken.. der samler det seg så mye.. vi har en sånn benk ut mot stua liksom.. der legger vi fra oss alt :p ikke bra!

men først skal jeg vente på rundstk mine som står i ovnen.. måtte bare kjøpe med meg en pakke hatting da jeg var på butikken i stad. prøver å holde meg til handlelista.. for jeg bruker altfor mye penger på mat.. men sprakk litt nå.. men.. jeg syns jeg fortjener det :P også ble det julebrus da.. men ikke si det til noen! :)

Middagen i dag er jo bali kyllinggryte.. Toro er jammen grei å ha.. med scampi i da.. jeg elsker scampi.. og syns det gjør litt ekstra med gryta :)
så nå er både kylling og scampi tatt opp.. og klar til tining..

Hva skal dere i dag da damer??

Her blir det svigermor sin fiskegrateng til middag. Toro blir det lite av her, det er noe i de grytene som G reagerer veldig på, så han får skikkelig mageproblemer etter Toro-middager... men det er greit, vi finner på andre ting

Vi har også en benk der alt samler seg.. ikke alt forresten, for mye havner på benken på vaskerommet og på spisestuebordet også. Jeg skal få ryddet her, og vasket litt gulv, men først må jeg visst spise litt sjokolade og se film... og strikke litt. Holder på med PayItFOrward-gavene fra Facebook - det blir sitteunderlag i tovet ull.. ikke de flotteste gavene, men de er hjemmelaget og det var eneste krav

Fri i dag, som dere skjønner, men jeg skal jobbe i morgen - først skal vi i toårskontroll i barnehagen med August - helsesøster kommer dit for å observere i naturlig miljø, snakke med personalet og med oss, det høres helt fantastisk ut synes jeg, og gleder meg masse. Så er det jobb noen timer. G reiser og henter bil i morgen, så jeg skal kose meg med ungene på ettermiddagen, og så kommer nok far hjem i tid til vafler tenker jeg (for her er det nå innført vafler til fredags-barne-tv.... i alle fall så lenge det står Vaffelhjarte på tv-programmet)

vafler til barnetv var en koselig "tradisjon" kanskje vi skulle innført det her og... mulig jeg stjeler den ideen der gitt... :) det er jo så koselig serie også.. fin musikk!

jeg har sovet vekk hele dagen min jeg.. la meg nedpå for å lese litt.. så skulle jeg liksom vaske badet.. og bråvåknet kvart på ett... da var jeg sulten.. så nå spiser jeg litt runstk.. og drikker fortsatt julebrus... (noen som sa sunt???)  Men da trengte jeg sikkert den søvnen?? for dagen er jo ikke bare burde burde....!! :P lever litt etter den!

Nå soim jeg går hjemme prøver jeg å unngå så altfor mye toro og andre baseretter jeg og...men.. innimellom.. såååååååååååååå er det veldig deilig å benytte seg av det andre har laget for meg :P

Nei.. nå tror jeg faktisk at jeg skal smøre meg et rundstykke til.. så skal jeg ta med en søppelsekk og gå løs på et skap vi har i stua.. eller en sjenk..og kaste med hard hånd! deilig å bli kvitt litt... ;)

fin måte å ha toårskontroll på forresten.. har lest om den metoden rundt om.. og jeg syns det virker kjempefint... :) Fortell gjerne om dine opplevelser.. :)

God torsdag jenter :-)
Her blir det rydding og vasking til visning til lørdagen.
Så skal gutta på svømming i dag blir spennede å høre åssen det går.
Ellers så skal jeg slapper jeg av,og håper forkjølelsen min  kan gå over snart så jeg kan dra til bestefar på sykehuset han har nyre og hjertesvikt så spørrs hvor lenge han har igjen. Så er ikke så veldig glad når telefon ringer om dagen er redd for at mamma eller pappa ringer med dårligenyheter.

Middag i dag blir risengrynsgrøt må få brukt opp litt melk.

Ønsker alle en strålende dag

huff da... ikke morsomt å ha syke besteforeldre... tung tid! håper du får kommet deg på besøk til han snuppa! sender deg mange tanker!

Back
Topp