Jadda så neida..... *link*

Vet du, jeg ble bare så forelska i huset ditt da du viste bilder en gang, men feil side av landet og du har jo fortalt så mye moro om det. [8D]
Men åååå det er fint da!

ååååå for et  nydelig sted[:D][:D] sånn vil jeg bo. men skulle gjenre vært her da[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Ulldotten

Veldig koselig hus ja [:)] Det får dere nok solgt kjapt vil jeg tro [:)]

Kan jegstille deg et spørsmål om badet deres? Der dere har sånn glassbyggerstein i dusjen/badekaret - fungerer det fint eller? Lekker ikke? Vi planlegger oppussing av vårt bad, og forsøker å finne en løsning med dusj i badekaret siden badet er ganske lite. Syns det er så fint med sånn stein [:)]

Jepp det er helt tett og lettere å holde reint enn fliser[:)]

ORIGINAL: Mamma til Sebastian

Det huset deres ser så koselig ut, men her har vi jo allerede 2 hus, og det får holde en liten stund tenker jeg!!! [;)]

Neineinei må ha et hver vel[8D]

Takk[:D]

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Det huset deres ser så koselig ut, men her har vi jo allerede 2 hus, og det får holde en liten stund tenker jeg!!! [;)]

Neineinei må ha et hver vel[8D]

Ja, ett til Sebastian også ja... [;)] Nei, tenker vi snart selger begge to jeg, for å kjøpe tomt og bygge drømmehuset! [:D] Men regner med dere får solgt fort når det er så fint og i en prisklasse som mange får lån til! [;)]

LYKKE TIL!!! [:D]

Tusen takk[:D]

[:D]

For et koselig hus dere har[:D] Kunne gjerne kjøpt det jeg, men det var litt for langt unna...

Lykke til med hus salg[:)]

Back
Topp