Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *MissMe*
Haha... Stiiiliiii!!!!
Jeg tror heller ikke dere er ferdige!!![:D][:D]
Tenk så koselig med en lillebror da!!!
Og på et småbruk er det jo plass til 3 barn!!![:)][:D]
ORIGINAL: KathMor
Haha... Stiiiliiii!!!!
Jeg tror heller ikke dere er ferdige!!![:D][:D]
Tenk så koselig med en lillebror da!!!
Og på et småbruk er det jo plass til 3 barn!!![:)][:D]
Nei jeg er virkelig sånn rolig ved følelsen, at det føles riktig altsammen... Flytte på småbruk, masse plass, få mamma inn til Oslo, kanskje en liten en til... Bare tar det som det kommer da, ingen prøving altså hehe... Men var bare godt å kjenne på følelsen [:)]
ORIGINAL: Vand
fikk ikke lest innlegget før du endret det, men jeg LER nå!!! [:D][:D][:D]
Var en lang filosofisk avhandling ut av denne verden [8D] Ble vel grublende og dyp etter å ha snakka med james HAHAHA
fikk ikke lest innlegget før du endret det, men jeg LER nå!!! [:D][:D][:D]
Var en lang filosofisk avhandling ut av denne verden [8D] Ble vel grublende og dyp etter å ha snakka med james HAHAHA
så da blir det graviditet i..............................................................2013[;)]
Og samme gjelder missme! [8D][:D]
OOOOOOOooooog, som sagt før, det blir gutter på dere begge! [;)]
Jeg har og hatt en feeling på det... men vært in denail og sagt at 2 holder!! For 2 virker jo som det perfekt tallet, et barn til hver voksen [8D].. men ja..... jo.... ser ikke for meg meg me den gutt, og skal jo ikke få en til bare fordi vi vil prøve på en gutt -det blir litt feil føler jeg... Redd man da blir super skuffa om man får jente igjen, og det vil jeg ikke at vi skal være! Men så klart, er nok en liten grunn til at James plutselig synes at 3 barn ikke hørtes helt crazy ut [;)]
Jeg har og hatt en feeling på det... men vært in denail og sagt at 2 holder!! For 2 virker jo som det perfekt tallet, et barn til hver voksen [8D].. men ja..... jo.... ser ikke for meg meg me den gutt, og skal jo ikke få en til bare fordi vi vil prøve på en gutt -det blir litt feil føler jeg... Redd man da blir super skuffa om man får jente igjen, og det vil jeg ikke at vi skal være! Men så klart, er nok en liten grunn til at James plutselig synes at 3 barn ikke hørtes helt crazy ut [;)]
nei, man vil jo ha ett BARN, ikke absolutt en gutt! [;)][;)] Jeg syns jenter er FANTASTISKE!!!!! Og hadde jeg fått tre av dem, så er det jo bare en velsignelse! [;)]
Helt enig!! Syns jentene mine er heldige som får vokse opp med hvernandre, så får tiden vise om de er enige...[8D][;)]
Når jeg ser de "bølleguttene" i bhg så er jeg suuperglad for 2 jenter!!![:)]