jadda jadda jadda

KathMor

Forumet er livet
Jeg kan bare se hvor mye dere himler med øynene *ler* [8D]

Haha! Dere to altså! [;)] Kommer GARANTERT til å bli 3 barn hos dere, jeg er ikke litt itvil engang! [;)] 

Dere kommer til å bli en herlig familie på fem! [:D][:D][:D] 

Hhahaha - ja jeg vet [8|][&:][8D]

Lufta ideen for mamma, og hun hadde og tenkt samme tanke!! Så det lover jo godt [:)] Ser det virkelig for meg, good feeling! Hadde vært gull å få mor til Oslo [:)]

Jaja, så tørna det endelig for KathMor! [:D]

Nei hvorfor ikke, må jo ha en hane til i flokken!
Da slipper du å være trist for at dette er siste gang med alt da... Yeah, gravidmage en gang til! Du ass, snuppa!
* må le litt * [:D]

HAHAHA - ohhh yess.... Nei da, bare leke rmed tanken, og at det kanskje ligger der som en mulighet. Det er jo litt spennende da [:)] Uansett så håper jeg det ordner seg med mor flytte til Oslo, det hadde vært utrolig luksus!! [:)]

Haha... Stiiiliiii!!!!

Jeg tror heller ikke dere er ferdige!!![:D][:D]
Tenk så koselig med en lillebror da!!!
Og på et småbruk er det jo plass til 3 barn!!![:)][:D]

ORIGINAL: *MissMe*

Haha... Stiiiliiii!!!!

Nei jeg er virkelig sånn rolig ved følelsen, at det føles riktig altsammen... Flytte på småbruk, masse plass, få mamma inn til Oslo, kanskje en liten en til... Bare tar det som det kommer da, ingen prøving altså hehe... Men var bare godt å kjenne på følelsen [:)]

ORIGINAL: KathMor

Haha... Stiiiliiii!!!!

Nei jeg er virkelig sånn rolig ved følelsen, at det føles riktig altsammen... Flytte på småbruk, masse plass, få mamma inn til Oslo, kanskje en liten en til... Bare tar det som det kommer da, ingen prøving altså hehe... Men var bare godt å kjenne på følelsen [:)]

Blir jo veldig kjekt for dere å ha mamman din i nærheten, og ikke minst for ungene å ha bestemor så nærme seg!!!

Husker godt når vi begynte å snakke om nr.2! Det måtte bare bli sånn liksom!![;)] Så var jeg allerede gravid uten å vite det når vi diskuterte det! Skjebnen??

Naboene våre har 3 unger hver, så vi er litt småredd 3.mann...[8D][8D] Nå kan vi jo ta en hver liksom...[;)][:D]
Men skal aldri si aldri da..

fikk ikke lest innlegget før du endret det, men jeg LER nå!!! [:D][:D][:D]

fikk ikke lest jeg heller... men har aldri vert i tvil... flere barn blir d...

ORIGINAL: Vand

Var en lang filosofisk avhandling ut av denne verden [8D] Ble vel grublende og dyp etter å ha snakka med james HAHAHA

Fordi alle lange innlegg blir skrevet i word :[8D]

Mari var hos meg i dag, og mitt i alt kjaset tok vi ringtesten på meg.. OG hva viste ikke den tror dere? Joda - først en jente, så viste den en jente til.. så... joda, så viste den en gutt!! , så var det stopp [8D] Jeg bare lo litt nervøst, og tenkte jahaja... 3 barn ja.. jadda... ... (men hadde en feeling)... Heldigvis var det stopp der og ingen tvillinger [8D]

Jo da, satt å grubla litt på dette.... Tenkte hvordan skal det gå da.. jeg vil ikke ha en attpåklatt, jeg vil være ferdig sånn sett! Å få tilbake livet mitt om dere skjønner når barna er blitt store.. Det betyr lissom at vi da i min tankegang skal få et barn til om 2-3 år.. Jeg SKAL være i jobb om denne spådom skal komme i oppfyllelse!!!... smakte litt på tanken meeeeeeeen føler litt forrsatt at 2 er mer enn nok!

SÅ snakka jeg med James på Skype nå og fortalte om ringtesten, alle som hadde tatt den, alle den hadde stemt på osv osv... Og James ble jo naturligvis litt gira når han hørte det skulle komme en gutt[8D]! James er jo en en person som tror litt på sånt "mellom himmel og jord" han da [8D] Og vettu dere hva..... Joda, 3unger, jo var ikke så gale det sier han!!! *kathmor måååper*....

SÅ snakka vi videre om min tanke at når vi kjøper hus/småbruk nå om 1 1/2 - 2 år så kjøper vi med et lite ekstra bygg på tomten, eller mulighet for å bygge en "generasjonsbolig" slik at mamma bor "hos oss".. Og om det blir småbruk så har vi jo plass til hesten hennes, så alt ligger til rette for det.. Så klart om mamma vil da, og hun kan jo også da kjøpe seg inn om hun selger sitt hus dvs god egenandel om vi skal bygge kjøpe!! LItt skummelt for henne å flytte til Oslo da, men hun har ikke noe som holder henne i krsand så... Dette da uansett om vi "kun" har to barn..

Men det skumle her at vi leker litt med tanken om 3!!! Det må være en der over som har en veldig fin form for humor og ironi.. om meg og James får 3 barn! Vi er jo ikke utsyrt med verdens beste foreldre gener og tålmodighet [8D] Men i teorien skal ting ligge til rette for det, jeg er i jobb da - james sitt firma går da bra og det står ikke på økonomien..... Og jeg føler at det jeg tenker nå føles veldig riktig.... plutselig ser jeg for meg at jeg kommer til å drive noe for meg selv på småbruket, ikke vet jeg hva men.. den magefølelsen... og jeg ser for meg tre barn... Var bare den dyre utdannelsen for ingenting, men er nok en skjult mening bak den og da [&:]

MEN HVOR SKUMMELT ER IKKE DET DA?? Hva skjedde? Leke med tanken om barn nr3!! [:-] SÅ nå kan alle si : Hva sa jeg!! [8D] Verste av alt er at jeg ser det for meg!.. SÅ skal det sier, verldig ærlig her nå men begge våre barn var jo to små "uuuuups", veldig gla for at det skjedde, klisje klisje men det er virkelig så sant!!.... så når vi leker litt med tanken vil det si at en eventuelt nr 3 er planlagt [;)][:D]

Oi oi - ble langt detta [:-][8D]

*LØPER Å TAR TEMPEN*

Var en lang filosofisk avhandling ut av denne verden [8D] Ble vel grublende og dyp etter å ha snakka med james HAHAHA

så da blir det graviditet i..............................................................2013[;)]

Og samme gjelder missme! [8D][:D]

OOOOOOOooooog, som sagt før, det blir gutter på dere begge! [;)]

Jeg har alltid tenkt at du får en til!
Og så en gutt da! hehe.. blir spennende å se da! [8D][:D]

så da blir det graviditet i..............................................................2013[;)]

Og samme gjelder missme! [8D][:D]
OOOOOOOooooog, som sagt før, det blir gutter på dere begge! [;)]

Jamen, jamen...[:o][:o] Det er nok med 2....

Jeg har og hatt en feeling på det... men vært in denail og sagt at 2 holder!! For 2 virker jo som det perfekt tallet, et barn til hver voksen [8D].. men ja..... jo.... ser ikke for meg meg me den gutt, og skal jo ikke få en til bare fordi vi vil prøve på en gutt -det blir litt feil føler jeg... Redd man da blir super skuffa om man får jente igjen, og det vil jeg ikke at vi skal være! Men så klart, er nok en liten grunn til at James plutselig synes at 3 barn ikke hørtes helt crazy ut [;)]

2012/2013 blir det nok da ja [8D] Spent å se om Vand får rett... Men tror vel ikke vi er her da, så OM det skjer så er det vel få som får det med seg [:o]

Jeg har og hatt en feeling på det... men vært in denail og sagt at 2 holder!! For 2 virker jo som det perfekt tallet, et barn til hver voksen [8D].. men ja..... jo.... ser ikke for meg meg me den gutt, og skal jo ikke få en til bare fordi vi vil prøve på en gutt -det blir litt feil føler jeg... Redd man da blir super skuffa om man får jente igjen, og det vil jeg ikke at vi skal være! Men så klart, er nok en liten grunn til at James plutselig synes at 3 barn ikke hørtes helt crazy ut [;)]

nei, man vil jo ha ett BARN, ikke absolutt en gutt! [;)][;)] Jeg syns jenter er FANTASTISKE!!!!! Og hadde jeg fått tre av dem, så er det jo bare en velsignelse! [;)]

nei, man vil jo ha ett BARN, ikke absolutt en gutt! [;)][;)] Jeg syns jenter er FANTASTISKE!!!!! Og hadde jeg fått tre av dem, så er det jo bare en velsignelse! [;)]

Jeg er virkleig av HELE MEG så enig med deg jeg Vand!! Og skjønner at folk kommenterer, men kan desverre ikke noe for at jeg blir bitte litt "irritert" når de mener vi MÅ få en gutt.... Jeg ville virkelig ikke byttet bort de to jentene mine altså, aldri! Er så lykkelig for at jeg har fått to jenter altså!
SÅ derfor må det synke inn hos James, for somm sagt så skal vi prøve da eventuelt å få BARN nr 3 , ikke gutten [;)]

Kjenner jeg også er så gira over å kanskje få mamma inn til Oslo!! [:D] Familien samlet, barnepass over gata, koselige familiesamlinger i hagen, hest sammen.. Kjenner jeg virkelig gleder meg til alt som kommer og alt som er [:D]

Helt enig!! Syns jentene mine er heldige som får vokse opp med hvernandre, så får tiden vise om de er enige...[8D][;)]
Når jeg ser de "bølleguttene" i bhg så er jeg suuperglad for 2 jenter!!![:)]

Helt enig!! Syns jentene mine er heldige som får vokse opp med hvernandre, så får tiden vise om de er enige...[8D][;)]
Når jeg ser de "bølleguttene" i bhg så er jeg suuperglad for 2 jenter!!![:)]

og så sies det at jenter er roligere enn gutter[8D] Noe jeg fikk motbevist til de grader i bassenget for noen dager siden[&:][8D][;)]

Back
Topp