jadda, ikke rart jeg er slapp

OH RLY?

Forumet er livet
tok en blodprøve, å jerninnholdet lå på 8 det, ikke akkurat høyt nei[8D] ligger på 13 til vanlig jeg så det er vel kansje ikke rart jeg ikke har orket å skrive så mye her inne i det siste da. Så nå blir det jerntabletter hver dag framover, og sykemelding i to uker. Veldig godt med tanke på at sambo skal offshore på torsdagen hvertfall, så har jeg energi til å ta meg av Mia forhåpentligvis[:)]

Åj, det var lavt ja=)
Jeg hadde nivå på 13 - noe som og er litt lavt, men ikke definert som jernmangel. Hvilke tabletter har du fått da?
Håper legen ikke har gitt deg Hemofer, men noe sterkere greier. Mange som får hemofer, men har hørt at det ikke er noe særlig til hjelp når nivået er så lavt som ditt!

hmm....var vel hemofer ja, sterkeste dosen de har på apoteket. Håper de har effekt nå da, kjipt om jeg ikke har noe effekt av de annet enn å bli steinhard i magen som mange blir[8|]

ORIGINAL: OhMyGod!!!

hmm....var vel hemofer ja, sterkeste dosen de har på apoteket. Håper de har effekt nå da, kjipt om jeg ikke har noe effekt av de annet enn å bli steinhard i magen som mange blir[8|]

Ja det er kjipt, du får kjøpe deg en flaske Laktulose også [8D]

ORIGINAL: OhMyGod!!!

Selv høyeste dose Hemofer er mye svakere enn mange av de andre. Men de er milde mot magen da=) Se det an etter ei uke eller to, så får du heller spørre om noen andre om de ikke funker!

Jeg hadde også jernmangel, og fikk Niforex, som også skulle hindre hard mage :-) Har fungert supert for meg hvertfall!

å kjære vene!
Det er ikke rart du ikke har orket stort..
Få i deg masse C-vitamin og da.. så du får tatt opp jernet.
off.. feel 4 u! Slitsomt m så lavt.. hatt det selv.. så den blekeste fregna og pulsen slo som bare søren.

var helt i ørska i sta jeg, var duroferon 100mg jeg fikk, ikke hemofer[8D]'

ja føler meg passe daffis ja, klarer ikke stå når jeg dusjer engang uten å skjelve å bli kvalm, så nå sitter jeg på krakken til mia mens jeg vasker håret[:)] er ikke energi å hente i heletatt så jeg ser ut som en sau med halvpermanent på håret og sminke er glemt for lengst, for ikke å snakke om å gå ut med daffisklær som jeg nesten ikke tørr ha på innendørs til vanlig[8D] får bare være til jeg blir bra igjen.

Huff håper du blir bedre snart[:)]
Drikk appelsinjuice når du spiser brødmat. Det øker opptaket av jern. (c vitamin øker opptaket)

Back
Topp