Jadda.... er det mulig?

KathMor

Forumet er livet
Tror dere ikke Emma kasta opp utover hele soffan, meg, gulv, teppet you name it! Herregud det var mye som kom stakkarsb [:o] Men fy altså, synes vi har hatt nok sykdom jeg nå... Men hvordan er dette nå? Jeg går vel klaring siden jeg nettopp hadde det?[X(]

offa! stakkars dere..

du vet vell ikke om du går klar før det har gått 48 timer? Hvor lange er det siden du hadde det?

Blir mange hjemmedager på dere nåigjen da... håper du har noen til å hjelpe deg med innhandling og div.

Jeg hadde det for 1 uke siden, fikk det for tja.. 12 dager siden? Jeg virkelig gråter om jeg skulle få det igjen![:o] Om mamma vil nok ikke komme om omgangssyka er i hus... Får nok noen venninner med å komme med mat på døra, men håper virkelig ikke jeg får det..
Emma ble mye bedre når hun fikk kaste opp, så håper hun er i barnehagen igjen Tirsdagen og at jeg går klar, ogm lillebille og! .. da skal jeg unne meg KJEMPE lønsj med verdens beste salat her hjemme, og prøve å sove når lillebille sover [:)]

uff...nå syns jeg du har fått nok!
håper du slipper unna, og at dette var et engangstilfelle for emma, og at hun er klar for barnehagen på mandag eller tirsdag :)

uff[&o]

god bedring til Emma og bank i bordet for at dere slipper unna og at d var engagnstilfelle for Emma.

må si at du er utrolig tøff, to små alene i lange perioder. Stå på, så kommer den etterlengta lunsjen[;)]

håper mamman din kommer, slik at du kan være kathrine og ikke bare kathmor en dag og kveld[;)]

helt enig..d ere har virkelig hatt nok nå[&o] håper det går fort over på emma og og du å lille bille slipper unna.

Masse god bedring til Emma! Krysser fingrene for at dere andre ikke får det!

Tusen takk dere - håper det hjelper [;)] Synes også jeg har hatt nok.. og så er det så typisk det alltid skjer når jeg er alene[:o]

Emma var my våken i natt, og våknet opp minsta og så er rimelig sliten her. Tenker det blir tidlig kveld og så håper jeg at jeg får litt god søvn i natt og at Emma er bedre i morgen, både med tenner og med kvalme [:)]

Uff, spysjuka er det verste!!![&:][&:][:'(][:'(]

Håper hun holder seg frisk nå da!!!![:o][:)]

Etter mine erfaringer kommer slike ting alltid når en er alene[>:] du får trøste deg med at om james hadde vært hjemme hadde du hatt tre syke barn[8D]
Håper dere slipper unna!

Aj, den er kjip[&o] Mest sannsynlig vil du ikke få det, men om du har uflaks og hun har fått en litt annen type enn du hadde (annen serotype), KAN du få det... Men det er fryktelig uflaks i så fall..

Håper du slipper unna med en syk unge, og at hun blir frisk fort!

Back
Topp