Jadda.. det måtte jo skje! :P

~Damen~

Flørter med forumet
Lykken over å ikke være kvalm og uvel, varte i 2 uker.
I går kom det for fullt, og i dag ligger jeg rett ut og gnafser flatbrød og super i meg død farris.

Haha!

Det varte til uke 15 sist, så får vi se denne gang :)
Jeg studerer hjemmefra, og har noen eksamener i november og desember, så dette kan bli interessant :P

Samtidig er jeg litt glad for å ha andre symptomer enn BARE kviser også..

Velkommen i gjengen! emoticon

Jeg ligger utslått på 2. uken nå... Skulle ordne ny sykmelding idag, og måtte prate med en annen lege siden min er på ferie. Han lo av meg som ville ha for én uke til og skrev ut til midten av november, med beskjed om at jeg ikke måtte forvente at det ble noe bedre før tidligst uke 12-13-14 ca, kanskje kom det til å vare lengre også ... Hyggelig Såh, tror jeg må finne meg en eller annen tv-serie å se på i de neste ukene!!

Huff da....håper ikke det varer så lenge som sist gang hvertfall!!
 Hihi...jeg måtte smile når jeg leste at du spiste flatbrød og farris...er akkuratt det jeg har gjort i dag også...men jeg spiste knekkebrød uten noe på.
 Flatbrød hørtes bedre ut faktisk, så det skal på handlelappen til mannen i dag;) 

Jeg har i tillegg hatt meg en tur til legen og blitt sykemeldt til jeg skal ha den offisielle legetimen om 3 uker. Han sa jeg måtte kjøpe B6 vitamin, kanskje det hjelper deg også med kvalmen??

God bedring hvertfall!!:)

Begynt å spy jeg og gitt... Måtte løpe inn på badet etter at jeg hadde levert i bhg i dag... Men jeg må bare bite tenna sammen å reise på jobb de tre dagene jeg jobber gitt, for har ikke sykepengerettigheter før i slutten av november... Håper på bedre dag i morgen! ;)

Ja, sist jobbet jeg.
Men fikk ikke sykemelding, selv om jeg gikk ned i vekt.
Graviditet var ingen sykdom, var beskjeden jeg fikk av legen.

Uff.. jeg er i uke 5 enda og føler meg enda ganske så fin.
Småkvalm til tider, men sjelden, og ikke av en slik grad at jeg ikke kan klare å gjøre noe annet.

I hvilken uke startet kvalmen for dere??

MaryLou skrev:
Uff.. jeg er i uke 5 enda og føler meg enda ganske så fin.
Småkvalm til tider, men sjelden, og ikke av en slik grad at jeg ikke kan klare å gjøre noe annet.

I hvilken uke startet kvalmen for dere??

Jeg var så godt som fri for kvalme, helt til det kom som kastet over meg da jeg var 5+6. Håper du slipper unna!

Jeg håper virkelig å slippe unna den kvalmen. Jeg kan ikke være noe sykemeldt før jul, og det er jo ikke noe særlig å være veldig kvalm på jobb. Men jeg må og skal holde ut :) Farris og flatbrød hørtes ikke noe særlig ut da :) håper det ikke blir langvarig for deg !!

Har også følt meg bedre denna gangen enn med nr 1, då va eg skamsjuk i 4 mnd, gikk masse ned i vekt og va heilt ubrukelig.

Ha vå litt uggen og småkvalm eit par veker no, men har komt meg når eg har fått i meg litt mat eller drikka. Men i dag havna eg med håve nedi do ja.... 5+3. Håpa berre ikkje det vare like lenge som sist!

sitter bare å venter på kvalmen jeg...hadde hyperemessis sist, så ganske forberedt på att det skal komme tilbake...hmm. Klarer liksom ikke å tro jeg skal slippe unna denne gangen :)

Back
Topp