jadda damer, det er FREDAG!!!

MaRtE:)

Gift med forumet
Å jeg er fokjøla..[X(] men snart helg[:D]

hjemmedag i dag å, må nok bli lenge til neste gang. mye sykdom denne uka, kun en dag på jobb[8|] men sånn er det av og til. prøver ungene i bhg i dag fordi formen her hjemme er det ingenting å si på! min derimot er sofaform, tett i nesa og det renner av øynene. herlig[X(]

ha en fin dag[:)]

God bedring MaRtE! [:)]

Ungene mine må ha blitt forbytta i natt, for disse sov til halv 8! [8|] Nå skal vi snart på trening, step&styrke i dag. Håper barnepassen går fint... etterpå skal vi på kaffebesøk til bestevenninna mi oppe her, og senere i dag blir det 30 day shred og fredagskos med familien! [:)]

Ha en fin dag! [:)]

I dag ska eg på lunsj hos ei vennine så tar vi turen videre til kiropraktoren siste gang[:)] merke isje så mye forskjell men nå e eg lei av å bruke penger på det... dyrt når du har godt 3 ganger uka i 3 uker

Etter på blir det å hente alle ungene og handle inn mat[8D]

Jippi, i dag er jeg 20 uker på vei og HALVEIS!!!! Helt utrolig, er ikke lenge siden jeg "bare" var 10 uker og nå har det jammen meg gått 10 til! Helt utroliiiig! Jippi!

God bedring MaRtE[:)]
SillyDilly: Grattis med 20 uker[:)][:)]

I dag har vi strålende vær[:)] Så snuppa er i barnehagen og minsten sover. Så nå har jeg spist frokost og jobba med farmen min[8D][8D] Ja jeg er avhenging av farmen min

Planen min i dag er å trene først trene 30 days. Så gi snuppa mat og stell når hun våkner for så og trille tur ute. Er jo så fint vær ute i dag

Denne helgen skal hun eldste til farmor. Det blir nok kos vil jeg tro

ligger på sofan og ser på herre isdans, de er flinke! har tatt opp brownies fra fryser'n og pressa kaffe, deilig å være hjemme alene å hvile kroppem kjenner jeg[:)]

Grattis med halvvies Silly!!
God bedring Marte!!

har leverti barnehagen, og kome meg ike vekk fra pc'en...må være et fredagssymdrom...
skulle ha vanska badene, og rydda kjøkkenet, trent, og ja i det hele...
har fått bestitl stoff nå så gleder meg til å begynne å sy, også skal
jeg bestille rammer og male de...morro prosjekter ...

God helg damer!!

Jess, fredag! I helga skal jeg jobbe, blir rart og sikkert stress, men jeg gleder meg og tror hodet mitt kommer til å ha såååå godt av det! Og så tror jeg resten av familien kommer til å ha veldig godt av å være litt på egne ben uten at masemamma henger over dem konstant [:D]

Ellers er storemor sendt i barnehagen i mitt selvlaga grisekostyme, hehe. Gubben leverte og han sa at hun var helt på høyden hva kostyme angår, men jeg er litt spent på hvordan de andre ser ut likevel. Artig da! [:D]
Nå har lillemor våkna, så da blir det vel formiddagsmat på oss, og så en tur ut etterhvert.

Ha en fin fredag, jenter! [:D][:D]

Hurra for 20 uker, Silly, og god bedring, Marte! Hørtes deilig ut med en sånn fredag med brownies og kaffe på sofaen!!
Kos deg med god samvittighet du også, tutta, hørtes artig ut med sying, jeg kjøpte meg akkurat et halvt kilo garn, så det er det det går i her. hehe [:D]
Synd ikke kiropraktoren funker, maiå. Var det for gulpinga dere går?
Så herlig med jentekveld og fin kjole, shoppis! Jeg også skal ha på fin kjole i morra, men klarer ikke bestemme meg for hvilken. Hæler skal det IHVERTFALL være! [:D][:D][:D]
Oooog så deilig med kaffeslaberas hos bestissen, skrållan! Dere berga mot spysjuka eller? Herlig! [:D]
Hvordan synes du shreden funker, buffi?

skravlepapaya[8D][:D] hoho! kos deg på jobb i helga med høøøye sko[:D]

Hurra for halvveis Silly! [:D][:D]

papaya: ja, vi har berga så langt, *bank i bordet!* [:D] Har en febersur Tobias i hus da, han blir liksom ikke bedre han. Men det er vel pga de hersens tennene! Nå gleder vi oss på kaffe og kanelsnurrer, skolebrød og sånn stang med fyll, skal bare dusje først! [:)]

Gikk bra i barnepassen, Tobias hadde gitt henne bleie a la typen klesskift, hahaha! Men jeg fikk trent, og det er toppen.
Målte meg forresten i dag tidlig, enda 2 cm mindre rundt bilringen. Så 6 cm mindre på 2 uker! [:D]
Nå skal jeg prøve å mate han som ikke har spist særlig siden mandag, så skal han legges, og så hopper jeg i dusjen! Kos dere videre damer! [:D]

Hjemme fra jobb igjen jeg. Er 50% sykmeldt, så da blir det korte dager..!
Hææærlig!
Skal legge meg nedpå litt kjenner jeg..

Sliten og vil og sløve sofaen. Vært en tur på skolen jeg i dag og jobbet med gruppearbeid. Neste uke skal problemstilling til bacheloroppgaven være klar, men jeg er jo ikke klar[X(] N mente det var morgen ti på seks i morgen men ejg truet han til å ligge i sengen til sju. Står nemlig ikke opp seks med mindre jeg skal på jobb - så det så.

Er invitert på jentekveld med venninnene i kveld men har nå bestemt at jeg ikke orker. Vil være hjemme og kose meg med go-gutta mine jeg[:)][:)] Kanskje trene litt også, i allefall trening i morgen tidlig for min del.

Skikkelig sliten om dagen jeg altså, så må hvile i helgen[:)][:)]

Grattis med halveis Silly![:)]

Jeg og lillegutt har vært på trilletur i snøkaoset... Slit med vogn og masse snø gitt. Vi har kjøpt bursdagsgave, Hannah skal i bursdag i morra igjen. Og bra er egentlig det for jeg er alene med begge hele dagen i morra, så de to timene med pause der trenger jeg nok.[;)]

her skal begge i bursdag kl 17.30 i dag, og thomas i morgen. da går kvelden fort og vi har noen planer i morgen å[;)]

Tobias spyr igjen. Jeg orker ikke mer jeg nå. Hvorfor kan ikke jeg ha en gubbe som ikke pendler, men som kommer hjem til normal tid og hjelper til med spyunger? 

ORIGINAL: Skrållan

Tobias spyr igjen. Jeg orker ikke mer jeg nå. Hvorfor kan ikke jeg ha en gubbe som ikke pendler, men som kommer hjem til normal tid og hjelper til med spyunger? 

Uff... kjipern...[:'(]

Jeg er litt deppa over å være alene med ungene annen hver uke siden mannen jobber kveld da. Da drar han på jobb 12.30 og kommer hjem 23.00. Han leverer jo Hannah i bhg men det er jo kvelden som er mest jobb. Sånn har det vært denne uka. Sliten jeg, er jo ikke vant til å ha to ennå.[8|]

Huff Skrållan da. Dere får liksom alt av sykdom synes jeg. Håper dette går fort over denne gangen.

Her er verdens godeste gutt nettopp lagt og jeg tror han var så sliten av han sovner raskt. Tok bare et godt tak rundt bamsen og snudde seg rundt. Vi har spist masse kveldsmat og sett Sabeltann på youtube. Det er visst så stas å se fra Sabeltanns verden.

Som dere skjønner orket jeg ikke jentekveld i dag jeg. Er sliten og det fristet ikke å være fyllesyk i morgen. Og det er kjedelig å ikke drikke når alle andre er fulle, synes jeg. Så jeg ble hjemme med mann og barn for å sløve og se OL på tv. I morgen tidlig skal jeg trene en tøff spinning time, også tror jeg at jeg prøver meg på en skitur på ettermiddagen med gubben dersom det ikke er for kaldt.

Ettermiddagen har jeg brukt til å lese utviklingspsykologi og synes det er interessant. Skal ha med mye psykologi i bacheloroppgaven min så må jo bare begynne  å lese.

Tjodelu for en deilig og rolig helg for min del med verdens herligste gutter.

Takk jenter... synes virkelig vi drar inn alt som finnes av sykdom jeg også.. er det mulig, liksom? [&o] Men håper vi er ferdig når denne runden gir seg da...

Fredagskvelden min ble i allefall MYE bedre da jeg oppdaga konsert med Robbie Williams på NRK3! skal se jeg drømmer at jeg må redde han på et isflak nå igjen i natt!

Back
Topp