Jada, så var jeg skummel da...

Seemless

Glad i forumet
Har nå hørt det fra en del venner å bekjente som kjenner meg og min situasjon - at jeg rett og slett skremmer mannfolk vekk. De vil gjerne, men får det ikke til, og prøver på noe som ikke er så "skummelt".

Det mine omgivelser begrunner dette med, er at jeg er ei jente med bein i nesa, som har lyktes med utdanningen og jobbvalget og fører et livsstil som avviker litt fra dem som er singel i min alder her jeg bor. Jeg er på fest noen få ganger i året, men rører ikke alkohol - rett og slett fordi jeg ikke synes det smaker godt og ser ikke vitsen med å drikke det. Har aldri rørt tobakk eller noe annet enda mer skummelt. Ordnet økonomi og så å si ingen impulskjøp. Og sist men ikke minst, jeg vet hva jeg vil her i livet - og jeg er altfor "seriøs". Har lært meg å ikke satse på folk som ikke gir meg noe positivt eller noe som jeg kunne ha godt av i fremtiden. For, som noen kloke mennesker har sagt, skal man ikke gjøre en person til prioritet i sitt liv, hvis du er bare en av mange muligheter i denne persons liv. Jeg klarer også det meste selv og ber nesten aldri om hjelp - synes ikke det trengs når man først har mulighet for å klare seg selv.

Det jeg får høre, at jeg må slutte å være så seriøs og "skummel". Gjøre meg litt mer "hjelpeløs" overfor mannfolka, gå med på flere måneder med uforpliktende sex for å se om det blir noe forhold ut av det, ikke ta det så tungt hvis en mann sjonglerer mellom flere jenter i tillegg til meg i startfasen, og "ikke vise alt du kan" - i fare for å virke arrogant.

For min del vil jeg heller være "skummel" og målbevisst, enn gjøre meg til. Da vet jeg at hvis jeg en dag finner noen som tør å satse på en som meg, så er denne personen selv sterk og selvstendig, med egne meninger, og som tar meg slik jeg er, og ikke slik jeg bør være fordi alle andre sier det.

Bare dagens refleksjon her [:)]

Har fått høre nøyaktig det samme,men jeg tenker at i steden for at jeg skal gjøre meg mer myk og hjelpesløs så vil jeg ha en mann som takler meg akkurat som jeg er[:)]

haha omg for noen folk da! Tenker du gjør smart i å være DEG jeg, ikke gå å føye deg for hva andre kanskje synes er best for hva som er best for deg er det bare DU som vet! Herre.......la de andre kjerringene få gå å krype i støvet for de der mannfolka som er kun optatte av en ting heller.

Takker for svarene [:)] Har litt tungt hjerte nå for en som har vært min store kjærlighet og som har såret meg veldig mange ganger. Det ser ut som han er på veg til å krype tilbake, mens jeg synes at det er for sent - han tok meg ikke slik jeg var, avviste meg, og kasta mine følelser i søpla. Så til tross for kjærlighetssorg, tror jeg det er ingen veg tilbake nå - det har skjedd alt for mye i fortiden som sårer.

Spørsmålet er vel om du vil ha EN mann eller DRØMMEmannen.. Vil du ha det første fungerer sikkert den oppskriften fint, vil du ha den RETTE så må du være deg selv - men HUSK å smøre deg med tålmodighet, for mr. Right vokser ikke på trær [;)]

For ordentlige mannfolk så er du et skikkelig catch[;)][:)]

VÆR DEG SELV! [:)] Og liker ikke mannen det han ser, så er han ikke den rette... Om en mann prøver å forandre deg, så hiv han ut før det er for sent....

ORIGINAL: ninoz

VÆR DEG SELV! [:)] Og liker ikke mannen det han ser, så er han ikke den rette... Om en mann prøver å forandre deg, så hiv han ut før det er for sent....

Ganske smart strategi [:)] Skulle ønske flere torde bruke den

helt enig med deg.
ikke vits i å være sammen med noen som ikke liker deg for den du er.

Back
Topp