jada NAV igjen (ikke drittslenging)

Tale09Henny11

Elsker forumet
...

aner ikke når du har skrevet du er arb ledig.. men jeg fikk sykepenger direkte fra nav når kontrakten min gikk ut.. ingen problem..

ORIGINAL: *minibolla*

aner ikke når du har skrevet du er arb ledig.. men jeg fikk sykepenger direkte fra nav når kontrakten min gikk ut.. ingen problem..

leverte du noen sykemeldinger direkte til nav etter at kontrakten hadde gått ut? den første min varte jo bar etil 2 dager etter kontraktslutt, så fortsate den andre direkte etter det, men kan jo ikke skrive jeg har arbeidsgiver da når kontrakten er endt.

ehhhh så rart sambo blei sagt opp og skulle ha siste dagen 12 nov han blei sykemeldt 29 oktober og så blei han opperert 12 nov han går fortsatt sykemeldt, og den går ut 23 dablir han sykemeldt videre siden han skal i ny opperasjon 20 jan. han meldte seg arbeidsledig 12 nov og sender meldekort ikke noe problem og han skal lever einn søknad om dagpenger denne uken her

ORIGINAL: *Frk.Mamma

ehhhh så rart sambo blei sagt opp og skulle ha siste dagen 12 nov han blei sykemeldt 29 oktober og så blei han opperert 12 nov han går fortsatt sykemeldt, og den går ut 23 dablir han sykemeldt videre siden han skal i ny opperasjon 20 jan. han meldte seg arbeidsledig 12 nov og sender meldekort ikke noe problem og han skal lever einn søknad om dagpenger denne uken her

problemet kan ligge i at jeg allerede har sendt kravet om dapenger. men får høre hva de sier når jeg får tak i de som driver med bare sykepenger.
Hun her på lokalkontoret hadde fått inn flere klager ang lignende saker for kort tid siden, hvor det viste seg de hadde gjort feil, så satser på at det er det de har gjort her også.

Back
Topp