Jada, Joda, neida... :-)

*Pudding*

Glad i forumet
Kjenner jeg blir mer og mer usikker og mistet mer og mer håp nå... Alle de som har vært på UL og fått se en liten spire med bankende hjerte veldig tidlig, og hos meg fant de ingenting 7+3 :(
Jeg unner de det alle sammen!!! :) Men det gjør at jeg mister litt håp, samtidig som det føles som en EVIGHET til jeg får svar på hcg-prøvene.

Sånn - det var dagens syting! :) Nå skal jeg overøse meg selv og alle rundt meg med positivitet!! :)

Håpe alle har en strålende dag! :)

usj! når tok du prøver?

Uff. Forstår at du blir usikker når du ikke kunne se noe. Håper spiren din bare gjemmer seg for dg! ;)

Sent from my GT-S5830i using BV Forum mobile app

usj! når tok du prøver?
15 og 17 mai. Så siden det har vært langhelg får jeg tidligst vite noe på torsdag. Og på fredag skal jeg på ny UL. Hvis de ikke finner noe da heller, ja da tror jeg at jeg går i hi! :p
Hele kroppen skriker gravid - vonde pupper, kvalm, metallsmak i kjeften, trøtt som fy og ingen mens. Hvis kroppen lurer meg, så gjør den en veldig god jobb! :)

Men jeg unner ALLE som ser en spire og et bankende hjerte det! :) Det må være den mest fantastiske følelsen på jord ❤
Så håper på at min bare er veldig sjener og dukker opp på fredag :)

Ååå.. Skjønner deg så godt. Vi krysser fingre og tær for deg! Dette skal gå bra!!!

15 og 17 mai. Så siden det har vært langhelg får jeg tidligst vite noe på torsdag. Og på fredag skal jeg på ny UL. Hvis de ikke finner noe da heller, ja da tror jeg at jeg går i hi! :p
Hele kroppen skriker gravid - vonde pupper, kvalm, metallsmak i kjeften, trøtt som fy og ingen mens. Hvis kroppen lurer meg, så gjør den en veldig god jobb! :)

Men jeg unner ALLE som ser en spire og et bankende hjerte det! :) Det må være den mest fantastiske følelsen på jord ❤
Så håper på at min bare er veldig sjener og dukker opp på fredag :)

Alle disse fine symptomene må jo bety noe :) Krysser fingrene for deg ♥

Jeg er 7+2. Og idag fant ikke legen noe hos meg... Men det var på utvendig ul... Krysser fingrene for deg!:-)

Back
Topp