Jada, jeg har nok fått...

Glad70

Forumet er livet
...hånd-, munn- og fotsyken jeg ogå.[&:][>:] 

Det begynte på fredag med litt sår hals, og utpå kvelden fikk jeg vondt på ene siden av tungen. I går var det vondt på begge sider av tungen, og antydning til blemmer der og på innsiden av kinnene. I dag er det SKIKKELIGE blemmer, skikkelig ubehagelig å spise.

Det stod jo på nettet at denne sykdommen forekommer først og fremst hos barn under 10 år, men immunforsvaret mitt er jo helt i grøfta for tiden, så jeg burde vel ventet dette...[&o]

uff da... føler med deg, høres ikke godt ut[&o]

god bedring[:)]

Å neeei, så dumt da!!![&o][&:][&:][&:][8|][8|][8|]
Snakk om uflaks![8|]
Go bedring!![;)]

ORIGINAL: Ihne

ORIGINAL: renvik

Uff da.
Det er ikke farlig for babyen i magen[8|]

Det stod om denne sykdommen i det aller nyeste F&B, den ukjente barnesykdomen.
Men jeg har bare rukket å skumme igjennom bladet ennå, så har ikke fått lest det skikkelig.

Ja, så det i F&B ja, har lest om den på nettet også + at det nå henger informasjon om den på tavla i barnehagen.

Tror ikke den er farlig for gravide. Det står ikke nevnt noe (de omtaler bare de syke som barn[;)]), men det står jo at sykdommen er ufarlig. Hvis man slår opp på vannkopper f.eks. står det at det kan være skadelig for gravide (eller for fosteret kanskje), så får tro det ville stått om det var farlig? Snuppa80 hadde vel vært til legen med Eirik som hadde denne sykdommen også, mens hun var gravid, og legen hadde i hvertfall ikke sagt noe.

ORIGINAL: renvik

fysja meg.. høres ikke noe særlig ut..

Uffda[&o]

Det var godt å høre at det ikke er farlig for gravide. Håper du føler deg bedre snart[:)]

ORIGINAL: Glad70

Tror ikke den er farlig for gravide. Det står ikke nevnt noe (de omtaler bare de syke som barn[;)]), men det står jo at sykdommen er ufarlig. Hvis man slår opp på vannkopper f.eks. står det at det kan være skadelig for gravide (eller for fosteret kanskje), så får tro det ville stått om det var farlig? Snuppa80 hadde vel vært til legen med Eirik som hadde denne sykdommen også, mens hun var gravid, og legen hadde i hvertfall ikke sagt noe.

Var aldri hos legen med Eirik da, men jeg snakka med legen min om det, og hun trudde det var den sykdommen.... Eirik hadde jo masse utslett, spiste nesten ikke mat, men hadde ikke feber (som jeg vet hvertfall).
Legen sa ingen ting til meg om at det kunne være farlig, og jeg kan ikke si jeg fant noe om det når jeg leste på nettet heller....

Går det bedre med deg nå eller?[:)] Høres ikke noe godt ut[&:]

Tunga blir bedre dag for dag nå, og det ser ikke ut til at jeg får blemmer andre steder, så dette går nok greit over. Tror ikke jeg har vært noe "syk" av denne sykdommen egentlig.

Men kjenner at en ny forkjølelse er på gang her nå da...[&:] DET tar visst aldri slutt!

Back
Topp